Arodem Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 EA gir bort bybyggingsklassikerenNå kan du få SimCity 2000 gratis Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Knallspill, men fikk en tåre i øyekroken når jeg leste at man må ha konto på Origin. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Å, dette spillet har jeg brukt mye tid på! Jeg hadde det i barndommen, men cd'en har blitt borte med årene og jeg kjøpte det på nytt fra GOG for en tid tilbake. Menyene og sånt så litt annerledes ut - jeg tror jeg hadde en litt annen utgave før. Ser at det som gis bort nå er "Special Edition" - kanskje det er det samme? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Beste Sim City-spillet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Beste Sim City-spillet. Jeg likte veldig godt Sim City 3000, men alt etter det har bare vært søppel for min del. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har fortsatt min kopi av Sim City 2000 til PS1 her hjemme Good times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå