Gjest member-296438 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Stålstrå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
B.R Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Behagelig å hvile øynene på nå på morgenkvisten. Flott bilde. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, Pentaxen. Du viser nok en gang en imponerende evne til å SE, - jeg hadde utvilsomt gått forbi denne stålbambus-lunden uten tanke for at den kunne bli et fotomotiv. Komposisjon, perspektiv og kameraplassering har gitt god harmoni mellom stålrør (?) og himmel både når det gjelder farger og lys, og bildet skiller seg ut ved første øyekast ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Stilig bilde! - og jeg holder med Albert, du har et "godt blikk" (Men hva i huleste er det??) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Vanskelig å si hva en egentlig ser. Men severdig er det, og oppfinnsomt ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det første som renner meg i hu er da per Borten snakka om å bæra staure som jo spriker i alle retninger hvilket hans regjering også gjorde. Jeg skrev et dikt om det for mange år siden som ble lest en skjærtorsdag i NRK radio i noe som nå føles som i en helt annen tid. Nevner at stakan rett ut i nedre høyre kryss hadde vært mulig å unngå ved f.eks. å ta med litt mer til høyre. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ekte virrvarr med fine farger som gjentar seg i bildet. likte dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Takker for veldig hyggelige kommentarer:-)) Dette kunstverket skal vel egentlig (tror jeg) være et siv/høyt gress i stål. Litt fasinert av dette, og oppsøker det med ujevne mellomrom. @Kneppen, så regna jeg med at du ville finne en eller annen linje ut i et hjørne:-) men perspektivet mitt gjorde at jeg lot det gå for denne gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg