Redaksjonen Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 En virkelig heftig mobiltelefon er dagens premie.KONKURRANSE: Luke ti er åpnet og vi nærmer oss halvveis Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 #First! Da kan jeg få byttet ut Z2`en som jeg er egentlig ganske fornøyd men Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hehe, befinner meg faktisk i en så merkelig situasjon at jeg er såpass fornøyd med HTC One M8, at eg ikke ønsker en Sony Xperia Z3. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Do want! klarte å knuse det bakre glasset på min z2 for en stund tilbake Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det siste spørsmålet brukes hver eneste gang de har et sonyprodukt som premie. Begynner å bli litt lei av det spørsmålet Lenke til kommentar
Tommy1 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ønsker den Mobilen. og eg Elsker Sony. pgr at de har svært gode produkter, Sony er mye bedre en Apple. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg har ikke peiling på spørsmål én. Jeg fant ikke svar på hvor spesifikt dette skulle plugges inn derimot. Urgh.. Svarte vel feil der. -_- Oh well.. some day, my Galaxy S2. Some day. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Gah, jeg som nettopp oppdaterte til akkurat denne telefonen... Får vel ta juleåndens eksempel og la noen andre vinne denne gangen Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hadde passet perfekt, siden z2en jeg kjøpte ikke var vanntett like vel... (verkstedet mener at jeg må ha badet den med åpne luker -_-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå