gunnar453 Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) For mangen år siden hadde jeg et ganske avansert program som kunne analysere kvaliteten på lydfiler. Selv om filen var lagret som eks 320kbit mp3 kunne det finne ut om det var "kasettspillerlyd". Programmet hadde mulighet for å analysere hele mapper av filer så en trengte ikke å teste en og en fil. Finner mye lignende på google men ikke noe som var like bra som det jeg hadde! Mener å huske det var et gratisprogram. Endret 9. desember 2014 av gunnar453 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg testa et program jeg tror het Informer, men klarer ikke å finne det igjen. Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg testa et program jeg tror het Informer, men klarer ikke å finne det igjen. Kanskje det er blitt kjøpt opp av et annet selskap.? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 Mulig, men jeg finner ingen gamle versjoner eller noe. Noe som er merkelig. Det var et gratisprogram. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Var det ikke en sak som het mp3 info pro hvor de ga bort en kode for å installere det. Mener å huske det ga ut kvalitetsgrad utover bitrate etter kvaliteten på encoderen. Endret 10. desember 2014 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå