b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Skulle hjelpe noen med en pc i går, der de hadde problem med å logge seg inn på pc'en. Fikk opp påloggingsmenyen men når man prøver å logge seg på på brukeren, så gikk bare pc'en tilbake til påloggingsmenyen. Så, det eneste alternativet jeg kunne se var å logge seg på i sikkerhetsmodus og få ordnet litt å mekket. Men, jeg startet maskinen på nytt og trykket F8 (som skal gi deg tilgang til en meny der du booter i sikkerhetsmodus), men ingenting skjedde og maskinen bootet bare helt vanlig. Så, hva må man gjøre for å få tilgang til sikkerhetsmodus i WinXp Home? ps: har ikke prøvd å logge meg på som administrator via ctrl+alt+del Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 prøv med et annet tastatur! funker på meg. f8 knappen funker ikke hos meg når jeg skal gjøre det samme, må koble på et gammalt tastatur! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 prøv med et annet tastatur! funker på meg.f8 knappen funker ikke hos meg når jeg skal gjøre det samme, må koble på et gammalt tastatur! Jeg tenkte også på det ja, men WinXP Home har ikke alle funksjonen som XP Pro har, så jeg lurte bare på om det var noe ekstra man måtte gjøre for å komme inn i sikkerhetsmodus i WinXP Home Lenke til kommentar
xoop Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du bruker USB tastatur, pass på at det er satt til "BIOS" og ikke "OS" i BIOS. Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Om du har slik Logi tech tastatur med "F-tastlås", så husk å "aktivere" f-tastelåsen slik at du kan bruke f-tastene. Jeg måtte det når jeg skulle installere windows xp pro. F-3 knappen nektet å reagere uten f-tastelåsen på.. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hei,har også win xp home.måtte laste ned alle oppdateringen da funka det hos meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du bruker USB tastatur, pass på at det er satt til "BIOS" og ikke "OS" i BIOS. Det er et PS2 tastatur på den så det problemet er det ikke, men takk for hintet. Om du har slik Logi tech tastatur med "F-tastlås", så husk å "aktivere" f-tastelåsen slik at du kan bruke f-tastene. Jeg måtte det når jeg skulle installere windows xp pro. F-3 knappen nektet å reagere uten f-tastelåsen på.. Det var fryktelig mange ekstra knapper på det tastaturet ja. Kan ikke si at jeg så ned på tastaturet så veldig mye at det gjorde noe. Takk for tipset, skal se om jeg kommer meg til sigerfjorden i dag og få fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå