Gå til innhold

Sett på makan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan reiste du for å komme deg dit? Jeg tittet på mulighetene for en stund tilbake, men det var på ingen måte en enkel destinasjon å reise til.

Det er fasinerende å se disse bildene herfra, både dette og det forrige du lastet opp. Det er sjelden man ser bilder av disse statuene og de er ganske unike. Jeg liker komposisjonen på dette bildet, litt modig komposisjon med statuen helt i midten, men det fungerer her synes jeg.

Litt kjedelig lys, ser for meg det hadde gjort seg å fått et bilde når sola sto litt lavere på himmelen og ga et mer dramatisk lys på statuen, som også ville fått frem konturer og struktur litt bedre. Men det er ikke alltid det er mulig å komme tilbake ved riktig tidspunkt når man er på reise. Uansett et severdig bilde og jeg vil tro et fint minne fra turen.

Henning

Lenke til kommentar

Hvordan reiste du for å komme deg dit? Jeg tittet på mulighetene for en stund tilbake, men det var på ingen måte en enkel destinasjon å reise til.

Det er fasinerende å se disse bildene herfra, både dette og det forrige du lastet opp. Det er sjelden man ser bilder av disse statuene og de er ganske unike. Jeg liker komposisjonen på dette bildet, litt modig komposisjon med statuen helt i midten, men det fungerer her synes jeg.

Litt kjedelig lys, ser for meg det hadde gjort seg å fått et bilde når sola sto litt lavere på himmelen og ga et mer dramatisk lys på statuen, som også ville fått frem konturer og struktur litt bedre. Men det er ikke alltid det er mulig å komme tilbake ved riktig tidspunkt når man er på reise. Uansett et severdig bilde og jeg vil tro et fint minne fra turen.

Henning

Hei

Takker for tilbakemelding.

Skulle gjerne plassert en solnedgang i dette bildet. Det hadde absolutt vært det beste, men vær og vind er det ikke alltid like lett å kontrollere så det ble med lettskyet og blå himmel istedenfor :)

Det er en lang reise fra Norge for å komme seg dit. Du må være glad i å fly :)

Du må via Santiago i Chile for å komme deg til Påskeøya. Det er 5 og en halv time ut i stillehavet med fly fra chile. Langt fra alt og alle. Alternativt kan du komme deg derfra med fly fra Fransk Polynesia, Papeete. de har 1 flyvning derfra i uka. Men det er også en lang vei. ca 5 og en halv time det også. Fra Chile er det avhengig av sesong hvor mange fly som går. Vil anbefale å dra. Det er et minne for livet.

Lenke til kommentar

Her funker midtstilt og jeg velger meg fargeversjonen der jeg antagelig ville klonet bort den lyse hjerteformede nær venstre bildekant.

Den nær midten er OK for den skaper brytningen i bildet.

Det hvite i aua på'n gjør seg så absolutt.

Roar

Takker for tilbakemeldingen.

De hvite "flekkene" til venstre og midt i bildet er steiner med advarsler og beskjeder til folk/turister om å ikke ta på statuene eller gå på plattformene. Det ene er for å være helt korrekt et skilt i tre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...