Archer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Når jeg prøver å starte GTA V, så kommer det opp ''Det har oppstått en feil i det følgende problemet''. På foreslåtte handlinger står det at jeg må oppdatere programmet, og/eller systemprogramvaren. Problemet er at begge to er oppdatert, og det er ingen tilgjengelige oppdateringer. What to do? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Klart å starte spillet tidligere? Hvis ikke kan det ha skjedd noe feil under installasjonen. Slett installasjon og gjør det på nytt er vel det enkleste. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Ja, har startet det flere ganger før, senest i går. Aner ikke hva som kan ha skjedd? Hvis jeg sletter og installerer på nytt, mister jeg alt jeg har gjort da? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja, har startet det flere ganger før, senest i går. Aner ikke hva som kan ha skjedd? Hvis jeg sletter og installerer på nytt, mister jeg alt jeg har gjort da? Sjekk at saves er lastet opp til the cloud, alternativt overfør saves til en usb stick. Slett spillet > installer på nytt > test spillet > hvis alt ok, overfør/last ned saves. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Takk for tips, da skal jeg prøve det! Lenke til kommentar
Helt-Hinsides Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har samme problemet jeg og :-/ Lenke til kommentar
Markkusss Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Samme her også, fungerte fint i går :/ Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 https://downtoday.co.uk/gta-5/ https://downtoday.co.uk/gta-v-ce-34878-0-error-message-on-ps4/ Ser ut som de fleste sliter så spillet trenger en patch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå