Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Grønnfink ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Staselig grønnfink dette her. Skarpt bilde, fin positur. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei Albert ! Vakkert , fargerikt med kledelig bakgrunn og fin komposisjon. En elegant fugl. Du har nok adskillig flere fuglearter utenfor kjøkken/stuevinduet enn jeg har. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Staselig grønnfink dette her. Skarpt bilde, fin positur. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fin og skarp grönnfink i fin positur Litt blass? Hvor er de klare fargene som bruker kjennetegne dine bilde....? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Hei Albert ! Vakkert , fargerikt med kledelig bakgrunn og fin komposisjon. En elegant fugl. Du har nok adskillig flere fuglearter utenfor kjøkken/stuevinduet enn jeg har. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Grønnfink er en liten fugl, men kraftig bygd, og på bilder ser den ofte stor og sterk ut. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Fin og skarp grönnfink i fin positur Litt blass? Hvor er de klare fargene som bruker kjennetegne dine bilde....? Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! .) Fjærdrakten hos grønnfinkhannen er ganske kraftig grønn, mens hunnen er mer gulbrun. De gule feltene er imidlertid nokså like hos begge kjønn. Fuglen på bildet er en hunn. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fin posering! Skarpt, med gode farger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Fin posering! Skarpt, med gode farger! Hei, smort1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Neimen ikke rart denna ser sur ut. Umulig å komma halvnær forplassen før du skal ha dem på brikka. Men bra ble det jo i godt lys og god skarphet som henter ut farger og alle små detaljer. Kanskje kunne du hatt enda litt mer luft til venstre hvilket ville gitt litt mindre pippip så pytt pytt. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Neimen ikke rart denna ser sur ut. Umulig å komma halvnær forplassen før du skal ha dem på brikka. Men bra ble det jo i godt lys og god skarphet som henter ut farger og alle små detaljer. Kanskje kunne du hatt enda litt mer luft til venstre hvilket ville gitt litt mindre pippip så pytt pytt. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Jeg har tidligere fått råd om å ha "mer luft rundt fuggærn", og har det i tankene når jeg beskjærer, men noen ganger "glepper'e" tydeligvis, så takk for ny påminnelse Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nydelig fuglebilde igjen med harmoniske farger i hele bildet det liker jeg godt. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Nydelig fuglebilde igjen med harmoniske farger i hele bildet det liker jeg godt. Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk, Tove, det var hyggelig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Du er flink til å ta fuglebilder Liker de fine fargene på dem. Bruker du lang tid til å finne dem? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Du er flink til å ta fuglebilder Liker de fine fargene på dem. Bruker du lang tid til å finne dem? Hei, Shujah. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Et plommetre i hagen fungerer som fórplass, og der er det hengt opp to fuglematere / fórautomater. Det kan bli mange timer med kamera og evt. stativ i løpet av en uke, så tålmodighet er en nødvendighet. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg