Øystein.F. Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Eit av tidenes mest respekterte strategispel får ny versjon neste år.Heroes of Might & Magic III får HD-utgåve Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Dette blir så bra! Heroes 3 er fullstendig tidløst. Like gøy nå som det var når det kom ut. Jeg gleder meg som en unge før lørdagsbarne-TV. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fantastisk, dette har jeg sett frem ti... Ubisoft? Never fucking mind. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Akkurat nok oppussing til at det ikke tar bort sjarmen, samtidig som det ser krystallklart ut på høyere oppløsninger. Og multiplayer uten å bruke GameRanger eller lignende programmer er meget velkommen. Dette skal jeg kose meg med i vinter! Endret 9. desember 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er fremdeles mange som spiller via Gameranger, men har vel egentlig gått lei med alle de månedene jeg har med playitme på dette. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Dette er ett av min yndligsspill gjennom alle tider, holder nå på å spille igjennom alle kampanjene for tredje gang. Kanskje jeg kan vente med "Shadow of Death" til det kommer i HD. ;-) Håper de også lar oss bruke gamle save-filer, og gamle brett. Hadde vært gøy om de hadde lagt til den uoffisielle tilleggspakken "Wrath of God" også, den er så bra at den nesten fortjener å være et tillegg til HD-versjonen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ah herlig ^^ Åh steike! ser det kommer på tablett og ^^ Endret 9. desember 2014 av Realzi 3 Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Og selvsagt vil HOMM3 inkludere Ubisofts DMR løsning Uplay. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei, det vil gå gjennom Steamworks. Lenke til kommentar
Ulvhedner Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Litt sein med HD-utgåve må eg sei. Det har jo eksistert ein fan-made HD-mod ganske so lenge. Er spent om denne her kan hamla opp med den. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Åh... Ubisoft... holder meg til "orginalen" på gog.com heller jeg.... Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Jeg har kjøpt HOMM3 to ganger allerede. Ser ut som at jeg må gjøre det igjen. For dette spillet er jeg håpløs. Har ikke så veldig stor tro på at HD-utgaven blir perfekt, men søren. Med det sagt, så håper jeg også virkelig at WoG og andre mods også kommer til dette. Endret 10. desember 2014 av Endeby 2 Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har spilt dette siden.... Oh..... Tidlig to-tusen-tall. Timene kan knapt telles, tusenvis i løpet av 12-13 år. Denne nyheten her.... Nye hundrevis av timer å få inn i vår. Og fungerende multiplayer (utenom gameranger)? Can't fucking wait! 1 Lenke til kommentar
Chilidawg Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Fantastisk, dette har jeg sett frem ti... Ubisoft? Never fucking mind. Akkurat det jeg tenkte. Vanligvis er jeg litt imot å utelukke og få dårlig troa på et spill bare på grunn av utgiveren, men i det siste har Ubisoft bare skuffet. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 YESSS hupe hype hype! HOMM 3 er og blir der æt beste spilletvi serien dette MÅ jeg ha :-) Lenke til kommentar
snikende Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Oh yeah! Dette blir jo helt konge! Bare synd det kun gjelder RoE, og ikke utvidelsespakkene AB og SoD (hvor visstnok ikke kildekoden er bevart) https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/a-special-announcement Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jaaa! Jeg har lenge tenkt at HOMM må være det ultimate nettbrett-spillet. Det funker allerede flott på Windows-nettbrett, men det er mye kjekkere å kunne spille det også på mindre Android/iOS-nettbrett. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Lurer på hvor mye spillet på IOS og Android vil bli ødelagt av mikrotransaksjoner. Pokker heller, jeg ville lett ha betalt 150 kr for dette spillet på ipaden, men ender helt sikkert nå opp med å ikke kjøpe det fordi jeg er 100% sikker på at det blir masse mikrotransaksjoner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Fuck yes! Endelig! Dette er det eneste HoMM-spillet jeg trenger etter toeren. Resten har jeg håpt skulle være HoMMIII i HD, men har blitt skuffa gang på gang, men nå … Endret 10. desember 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå