RBW Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Her er en løsning for deg som sitter med en halvgammel maskin og vil ha kjappere trådløst nett.Gir deg trådløst supernett Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Kjekk liten diskré sak det der.... 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Driverne er heldigvis tilgjengelige på nett, men du må klikke deg gjennom flere sider før du kommer til en Dropbox-folder med de aktuelle driverne. Her kunne dere tatt med link 3 Lenke til kommentar
larsli Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Kjøpte en sånn på tilbud på black friday. Driverne som lå på den medfølgende CDen var nyere enn de jeg finner på nettsiden. Og krybbeløsningen er ganske dårlig. Skal ingenting til før den tipper over til siden. Men virker som den gir veldig god ytelse. Har bare n-ruter, men gikk fra en Netgear WNDA3100 som ga rundt 160 mbps til denne som ligger jevnt på 300. Maskinen er et stykke unna ruteren som også står i en annen etasje. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet. Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..? Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs?? Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da? Hilsen noob i dette temaet. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor ikke bare skifte ut det interne nettverkskortet, mye mer elegant og brukervennlig. Fint med alle disse reklameartiklene, men kjedelig å lese. Sukk Lenke til kommentar
G Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kommer denne til å danne sammenlikningsgrunnlag for senere tester? Kommer dere til å lete etter AC-nettverksutvidelses-pinner som har mer diskré antenner også? Lenke til kommentar
M.Dahl Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 vil denne fungere på playstation 4? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hei Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet. Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..? Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs?? Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da? Hilsen noob i dette temaet. Hei Prøver igjen om noen kan hjelpe meg innen dette temaet? Lenke til kommentar
mekas Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet. Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..? Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs?? Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da? Hilsen noob i dette temaet. Hei Prøver igjen om noen kan hjelpe meg innen dette temaet? Du må først forstå forskjellen på Megabit/s og MegaByte/s, 8 bit i en Byte. 100Mbit/s hjemmeoppkobling er ikke uvanlig idag. Kjapt å laste ned med 100Mbit/s ja :-). Ville ikke klaget om jeg hadde 1-3 MB/s. Om du kjøper denne vil du få mer hastighet på hjemmenettverket ditt (om du har ruter som støtter disse hastighetene), men du vil ikke få mer hastighet ut fra huset ditt. 2 Lenke til kommentar
Neeraas Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hei. Hvordan fungerer dette USB-baserte nettverkskortet ved bruk av USB 2.0 tilkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå