Volscan Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 2005 Ford Transit Connect T220LX 1,8 75hk---høyeste og lengste versjon. Jeg vurderer å kjøpe en ledbjelke for å sette på taket som fjernlys. Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal sette det fast. Har to takrails for å skru på, men de er ganske langt bak på taket, så jeg vil ikke feste det der. Jeg vil ha det, på en måte, i panna på bilen, et stykke over frontruten. Men jeg vet ikke hvordan det er å begynne å borre hull i taket, og få det tett? Eller er det en annen måte å feste det på? Er det noen som har noe erfaring på dette området som vil dele den med meg? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Enten bore, skaffe en takstativ du kan montere denne på også montere lenger fremme eller kjøpe med magnet. Endret 9. desember 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Volscan Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Enten bore, skaffe en takstativ du kan montere denne på også montere lenger fremme eller kjøpe med magnet. Men da hvis jeg borer. Hvordan få dette så tett som mulig? Er det så enkelt som å legge inn pakninger, eller er det en bedre og sikrere måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skal holde lenge om du borer hull i rett dimensjon og bruker riktig pakning ja. Lenke til kommentar
Volscan Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Skal holde lenge om du borer hull i rett dimensjon og bruker riktig pakning ja. Får prøve det. Takker Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg ville like gjerne gått for Sikaflex eller Tec7 som tetning.. Det vil nok gå fint å bare lime hele greia fast på taket med dette uten å skru fast også.. Men hull må du jo ha et eller annet sted uansett for å få gjennom ledningen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå