Gå til innhold

UV-lys for neglelakk?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sliter veldig med å finne en passende julegave til madammen, men hun nevnte en gang tidligere at ei venninne av henne har en UV-lampe med spesial-lakk som hun hadde prøvd ut og likte svært godt..

 

Har lekt litt med tanken om å kanskje kjøpe et sånt sett til henne, siden hun liker å lakke neglene sine og sist holdt de 2 uker uten å bli ødelagt.

 

For å være helt ærlig - så aner jeg ikke hva dette er og vet svært lite om sånt.

Kan noen hjelpe meg med hva jeg trenger og hvor jeg får tak i dette? Går det an å kjøpe det i butikk i Bergen?

 

Pris: under 1000kr. Farger og sånn kan hun til nødt kjøpe selv, så lenge det viktigeste som lampe og annet tilbehør er tilstede.

 

Håper på å få noen gode innspill, takker på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Du får tak i det på VITA. Jeg har prøvd dette merket selv. Usikker på om Vita på torgallmenningen har den, men den skal være å få tak i. :-)

Man kan bruke den til å støpe negler og få shellac. Du burde kjøpe CND neglelakk. Den er super!

Det er mulig å få tak i dette fra eBay også. Mye billigere neglelakk og slikt der også :)

Endret av Freidig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Jeg endte opp med å kjøpe samme kit som hun har brukt hos venninnen, fikk til og med link av venninnen :p

denne her:

http://www.depend.no/index.php?route=product/product&product_id=644

 

Koster under 500kr så hun kan få noe annet i tillegg. Farger og sånn i tillegg får hun styre på med selv, tror ikke jeg er den rette personen til de :p

Men skal videreføre beskjeden om at hun kan sjekke ut CND lakk og ebay når hun åpner pakken, takk for hjelp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...