baBuShKa Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei! Jeg sliter veldig med å finne en passende julegave til madammen, men hun nevnte en gang tidligere at ei venninne av henne har en UV-lampe med spesial-lakk som hun hadde prøvd ut og likte svært godt.. Har lekt litt med tanken om å kanskje kjøpe et sånt sett til henne, siden hun liker å lakke neglene sine og sist holdt de 2 uker uten å bli ødelagt. For å være helt ærlig - så aner jeg ikke hva dette er og vet svært lite om sånt. Kan noen hjelpe meg med hva jeg trenger og hvor jeg får tak i dette? Går det an å kjøpe det i butikk i Bergen? Pris: under 1000kr. Farger og sånn kan hun til nødt kjøpe selv, så lenge det viktigeste som lampe og annet tilbehør er tilstede. Håper på å få noen gode innspill, takker på forhånd! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Hei. Du får tak i det på VITA. Jeg har prøvd dette merket selv. Usikker på om Vita på torgallmenningen har den, men den skal være å få tak i. :-) Man kan bruke den til å støpe negler og få shellac. Du burde kjøpe CND neglelakk. Den er super! Det er mulig å få tak i dette fra eBay også. Mye billigere neglelakk og slikt der også Endret 9. desember 2014 av Freidig 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Takk for svar! Jeg endte opp med å kjøpe samme kit som hun har brukt hos venninnen, fikk til og med link av venninnen denne her: http://www.depend.no/index.php?route=product/product&product_id=644 Koster under 500kr så hun kan få noe annet i tillegg. Farger og sånn i tillegg får hun styre på med selv, tror ikke jeg er den rette personen til de Men skal videreføre beskjeden om at hun kan sjekke ut CND lakk og ebay når hun åpner pakken, takk for hjelp! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå