OHJohansen Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nå kan du se fem nye kanaler med nettbrettet som parabolkunde.Canal Digital utvider tilbudet sitt til iPad Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 - Både TV 2 og NRK krever at dekoderen din er koblet til det samme hjemmenettverket som nettbrettet ditt for at det skal fungere. Hvordan fungerer det for de som ikke har en dekoder som er tilkoblet noe hjemmenettverk? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Å hvis dem i tillegg klarer å få til streaming til chromecast og apple-tv fra nettbrettene, har de faktisk et ok produkt i dette. Latterlig at de ikke tilbyr samme mulighet som Altibox TV Overalt her. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skulle ønskje det fanst eit reint nett-tv abbonement som ikkje krevde dekodar i det heile tatt. Som vi ser så er jo teknologien og løysninga der, men likevel har ikkje Canal digital vilje til å la folk kutte ut dekodaren. Håpar konkurransen frå tenester som TV2 Sumo kjem til å tvinge Canal Digital til det. 1 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Helt fantastisk at CD ikke har en app for Windows 8.x Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 - Både TV 2 og NRK krever at dekoderen din er koblet til det samme hjemmenettverket som nettbrettet ditt for at det skal fungere. Hvordan fungerer det for de som ikke har en dekoder som er tilkoblet noe hjemmenettverk? Det fungerer ikke. Jeg benytter meg av CAM modul på min tv. Og selv om jeg pga 50mbit nett får t-we gratis, så kan jeg altså ikke benytte meg av det pga den baklengs implementeringen fra CD. Gi meg en pc app, så jeg kan kjøre det fra Mediesenteret mitt, CD så kankje jeg kan gi tjenesten deres en sjanse... Jeg gidder å plugge opp dekoder og drive å swappe kort for denne tjenesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå