Gå til innhold

Er denne bra til spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den der ville nok holdt en stund, men ville vært uhyre skeptisk til å kjøpe akkurat den der - da det er litt for mange diskrepanser ute og går i annonsen:

"Ram: Corsair Vengeance Pro DDR3 1866MHz 16GB"

Ehh.. Rampage V støtter bare DDR4.

Deretter: "Intel Core i7-5930K. Denne sekskjernede prosessoren kjører stock på 3.5 gHz, men er overklokket til 3.9 ifølge BIOS og CPU-ID. Er montert på en Coolermaster kjøling til rundt 1000 kroner"

fulgt av

"Noctua nh-d14 sørger for å holde maskinen kald"

??? Hva er i bruk her, en eller annen Coolermaster eller Noctua'en?

"Strømforsyning: Corsair RM1000, 1000W PSU"

Går vel å kjøre 3x Titan og en sekskjerners cpu på denne, men da har man _lite_ slingringsmonn.

"HDD: 1 TB Seagate på 1000rpm og 6gb/s"

Haha, en disk på 1000 rpm, nå har jeg hørt det og.

I konklusjon - det virker ikke som om vedkommende som har lagt denne ut for salg har filla snøring på noe som helst.

Lenke til kommentar

Mye har blitt rettet på innlegget siden MetaBaron kommenterte, men jeg er enig i at personen virker tvilsom.

1000w på alt dette kan bli litt lite da Titan Black ligger på rundt 300w pr kort og 5930k ligger på rundt 180w. Da har du oversteget grensen med 80w, og det allerede før en endring i strømtrekk ved overklokking.

Vil nok tro at maskinen tryner under full last med god margin :)

Det beste her er om du har 2x PSU'er, noe dette kabinettet ikke har plass til, eller så ville jeg nok ha gått opp til en 1500w uten tvil.

Lenke til kommentar

Hva skal du med 3x Titan black?

Skal du spille på ekstrem høy oppløsning?

Spiller du på 1080 vil dette være bortkastet til de grader, da kan du liksågodt bygge egen maskin med z97 - i5/i7 - 16Gb minne - SSD og 2x 970 og få en liksågod opplevelse.

Du får ikke så mye mer utav 2011-3 til spilling som man skulle tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...