AfterGlow Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nettjenesten gikk fullstendig ned for telling.Hackere angrep PlayStation Store Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skjønner ikke helt hvorfor Sony er blitt et slikt mål for hackere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det stammer vel tilbake til omstendighetene rundt at PS3 nøkkelen ble hacket. Etter det virker SCEE å ha blitt et yndet mål. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vel, Sony er vel et opplagt mål for de som ønsker å "få folk til å våkne" og "sikre dataene sine bedre" ^^ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det er uvisst om Lizard Squad har noe tilknytning til hackerne som angrep Sony Pictures forrige måned, eller til Nord-Korea. Lizard Squad var en pine for Eve, Runescape og noen andre spill for noen måneder siden, en gjeng drittunger som angriper for shits and giggles. Tviler sterkt på at Nord-Korea ville angrepet spill og skrytt av det på Twitter. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er dumt å utføre slike angrep, som går ut over mange privatpersoner. Jeg har personlig ikke merket noe til det, siden jeg uansett ikke har hatt tid til å spille :-P Men det er ikke noe de bør være stolt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå