khj44 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Etter at jeg oppdaterte fra Windows 8.0til 8.1 og i den forbindelse måtte sette passord for å komme inn på maskinen (ettersom det er en personlig maskin til eget bruk hadde jeg ikke passord før dette) får jeg ikke slettet eldre programvare, da disse ikke vises i programoversikten til Windows eller Uninstaller. Programmene fungerer upåklagelig, men enkelte blir ikke brukt og skulle vært slettet for å frigjøre plass. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Prøv med en alternativ "uninstaller" som f.eks. Revo eller CCleaner. Lenke til kommentar
khj44 Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Det er forsøkt, både ccleaner og IObit Uninstaller, samme resultat Lenke til kommentar
khj44 Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Har problemet ennå, ingen som har en ide om hvordan det kan løses?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Skal du slette via Windows utforsker filer og mapper fra gammel installasjon ? Isåfall kan de hende du må "take ownership" av de først. Se litt her om emnet og en utility som forenkler det: http://www.eightforums.com/tutorials/2814-take-ownership-add-context-menu-windows-8-a.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå