cassa Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har Sony-Ericsson Bluetooth HBH-35 handsfree som jeg bruker med en Siemens S55. Den fungerer fint på innkommende samtaler samt utgående samtaler hvis jeg bruker stemmegjenkjenning til oppringningen. Når jeg slår et nummer og ringer, avbrytes samtalen hvis jeg prøver å koble inn handsfree'en. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tipset mitt er: Ikke sats på å bruke utstyr fra andre Bluetoothprodusenter om du ikke har en Ericsson-telefon. Ericsson fant i sin tid opp Bluetooth og er åpenbart de eneste som klarer å utnytte dette fullt ut. De fleste andre Mobilmodeller har problemer med oppkobling mot andre produsenters utstyr. Lenke til kommentar
jerk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 synes jeg har hørt noe om at Siemens-mobiler kun aksepterer Siemens Bluetooth handsfree. Men ikke ta dette for gitt, men tror jeg har lest det en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå