jentejenta Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei, vet ikke om dette er rett plass å skrive på men prøver, trenger hjelp med motivasjon til trening, var flink en stund og trente 3-4 ganger i uken men så dabbet det av etter at jeg ble syk. Nå vill jeg begynne på i gjenn men finner ingen motivasjon, har prøvd med å se på andres resultater, positive ting med å begynne å trene osv. Er det noen som har noen gode tips til å få litt bedre motivasjon evt hva dere har brukt selv ? Jeg har og prøvd å sette små mål jeg skal nå, men det hjelper ikke så mye ! Håper på svar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Hei, vet ikke om dette er rett plass å skrive på men prøver, trenger hjelp med motivasjon til trening, var flink en stund og trente 3-4 ganger i uken men så dabbet det av etter at jeg ble syk. Nå vill jeg begynne på i gjenn men finner ingen motivasjon, har prøvd med å se på andres resultater, positive ting med å begynne å trene osv. Er det noen som har noen gode tips til å få litt bedre motivasjon evt hva dere har brukt selv ? Jeg har og prøvd å sette små mål jeg skal nå, men det hjelper ikke så mye ! Håper på svar Det kommer jo litt ann på hva målsettingen din med treningen er. For min del har jeg funnet frem til treningsformer jeg selv synes er gøy og da er egentlig motivasjonen for min del først og fremst at trening er artig fremfor et nødvendig onde for å oppnå et spesifikt mål. Så hvis du i dag anser trening som et ork og strev som du tvinger deg selv igjennom ville jeg kanskje sett etter andre treningsformer eller aktiviteter. Endret 9. desember 2014 av Zyg0te Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Hei, vet ikke om dette er rett plass å skrive på men prøver, trenger hjelp med motivasjon til trening, var flink en stund og trente 3-4 ganger i uken men så dabbet det av etter at jeg ble syk. Nå vill jeg begynne på i gjenn men finner ingen motivasjon, har prøvd med å se på andres resultater, positive ting med å begynne å trene osv. Er det noen som har noen gode tips til å få litt bedre motivasjon evt hva dere har brukt selv ? Jeg har og prøvd å sette små mål jeg skal nå, men det hjelper ikke så mye ! Håper på svar Det kommer jo litt ann på hva målsettingen din med treningen er. For min del har jeg funnet frem til treningsformer jeg selv synes er gøy og da er egentlig motivasjonen for min del først og fremst at trening er artig fremfor et nødvendig onde for å oppnå et spesifikt mål. Så hvis du i dag anser trening som et ork og strev som du tvinger deg selv igjennom ville jeg kanskje sett etter andre treningsformer eller aktiviteter. Målsettingen er egentlig bare å få litt trening, ikke noen sånne store mål egentlig bare bevegelse i hverdagen Hvilke ting trener du ? Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg liker forsåvidt ikke treningsenter så må være noe jeg kan gjøre hjemme/ute evnt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det å finne noe man liker er helt klart den største motivasjonen. Jeg trener strongman, som er en egen sport og med god trening kan jeg gjøre det godt i konkurranser, det er min motivasjon. Har du prøvd å sykle for eksempel? God trening det også om du har litt intensitet Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Det å finne noe man liker er helt klart den største motivasjonen. Jeg trener strongman, som er en egen sport og med god trening kan jeg gjøre det godt i konkurranser, det er min motivasjon. Har du prøvd å sykle for eksempel? God trening det også om du har litt intensitet Sykling har jeg prøvd men fant ut det ikke var noe for meg har sett litt på hasfit.com sine videoer, de ser ganske greie og kjekke ut Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Svømming? Fungerer hele året rundt, så lenge du har tilgang til noe innendørs så klart. Fantastisk god trening, og er mer eller mindre en "skadefri" måte å trene på. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Enda bedre er det om du finner noen å trene sammen med. Nå vet jeg ikke hva slags trening du er ute etter så det blir litt vanskelig å gi deg konkrete forslag. Endret 9. desember 2014 av Zyg0te Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå