luistheghost Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Desemberpalette # 6. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei, Bjarte. Dette bildet er aldeles vakkert, - komposisjon, farger og lys er bortimot perfekt, men jeg ville kanskje ha ønsket litt mer "fribord" på toppen av bildet, for å få større klaring mellom toppen av bjørketreet og bildekanten ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Flott bilde som föyer seg fint inn i rekken av dine gode vinterbilder. Godt lys og fin dybde inn i det ukjente..... 1 Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Klassisk, vakkert og typisk desember med måteholden og sober fargepalett. Fine detaljer i rimfrosten nærmest på bakken og i treet. 2 sterke linjer her som trekker samtidig, og begge ender gradvis opp i "intet". God dynamikk, noe vi har blitt vant med fra dine bilder, Olav Bjarte! Mvh, Walter 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nydelig "like før vinteren" bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Tusen takk til alle! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hadde det ikke vært for bjerka så hadde det blitt et bælkjedelig bilde he he. Flott komponert og at landskapet liksom forsvinner ut i intet er jo det som sammen med bjerka bærer bildet. Jeg ville vurdert å ta med litt mer nedre for å få selve kanten utenfor hjulsporet rent ut på venstre ramme da jeg tror det ville gitt enda mer spenning. men slikt må prøves for å se om det funker slikt man tenkte. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg