Gjest member-296438 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Flyers Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 "Wanna bees" - eller "tidlig skal krøkes...." osv :o) Godt sett og kjapt fanget. Det er ikke mange sekunder man har til rådighet. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei, Pentaxen. Walter har skrevet det jeg hadde tenkt, - nesten ordrett, så jeg "henger meg på" ham ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei Pentaxen ! Kjapp reaksjon , det ble det en bra komposisjon av. Glimrende i sin enkelhet. Du kommer ikke frem sånn uten Widerøe , men de to greier seg på egen hånd (ving). Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fulltreff ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 I believe you can fly... Kanonskudd - igjen! :-) (Når du først valgte hvit bakgrunn, så kanskje det hadde vært greit å børste vekk alt støvet - eller? Ref. høyre hjørne) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Takker for kommentarer:-) Dette var et skudd gjort i full fart når jeg så det var "flystevne" rett over hodet på meg.. Skjønner at dette kan invitere til ordspill:-) Kom til å tenke på en av gatas gutter som sa "i`m high, but i don`t fly"....... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 I believe you can fly... Kanonskudd - igjen! :-) (Når du først valgte hvit bakgrunn, så kanskje det hadde vært greit å børste vekk alt støvet - eller? Ref. høyre hjørne) Ang. støv, så er det rent slurv fra en nedstøvet halvgammel gubbe..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg