Tangent Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det noen som vet hvordan man kan endre standard bakgrunnsfarge i office 365/2013 ? Jeg vet hvordan man skifter mellom hvit og lys/mørk grå. Jeg ønsker meg tilbake mot noe som ligner den gamle blåfargen i tidligere officeversjoner. Blir helt sprø i huet av grått og hvitt... Har pløyd side opp og ned fra google, men alle tar for seg i grove trekk det samme samt at man kan legge in stationaries (uinteressant)... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Dette er diskutert i over et år allerede på microsoft sitt developerforum og MS har vist nøyaktig null interesse for å gjøre noe med det. Når bedriften min (ca 20k ansatte) innførte Office 365 førte dette til et skred av klager og tilogmed sykemeldinger fordi mange synes fargene er for sterke og når hele arbeidsdagen foregår i Office så slet det på øynene deres. Personlig synes jeg MS oppfører seg svært arrogante i denne saken ettersom Office er et utrolig viktig arbeidsverktøy for særdeles mange mennesker. Når de da gir konstruktive tilbakemeldinger, fullstendig enstemmig og i stort antall, så burde designavdelingen definitivt tatt det til etteretning. Det burde ikke være en vanskelig å sak å legge til flere bakgrunnsfarger. Det endrer ikke akkurat funksjonen til programmet, men det kan gi mange mennesker en bedre arbeidshverdag. (Just my $ 0.01) Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg skjønner i og for seg hvorfor de har tatt vekk mye av farvene og grafikken i og med at jeg har kjøpt Surface Pro 3. Meningen er nok at det skal funke bedre med touch. Men det gjør det ikke. Office 2013 fremstår som blast og utflytende på vanlig skjerm og samtidig vanskelig å jobbe med på brett. Ikonene er latterlig blåst opp på hjemmeskjermen men samtidig fortsatt for små på Surface-skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå