JorunT Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Til å være nødløsning, må jeg si at resultatet ble mer enn bra, et flott julegatebilde i dag. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Til å være nødløsning, må jeg si at resultatet ble mer enn bra, et flott julegatebilde i dag. Takk for det, mest nødløsning fordi det et motiv jeg har brukt før. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 13. desember - Colorline Rakk ikke logge på i går kveld, men her er gårsdagens bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 12. desember. Litt nødløsning i dag, juleavlsutning på jobben og rakk bare et julegatebilde på vei hjem. Beskåret til kvadratisk, F5.6, ISO 3200. At LO kom med så jeg ikke før det var forsent. PC122056_small.jpg 13. desember - Colorline Rakk ikke logge på i går kveld, men her er gårsdagens bilde. PC132109_small.jpg Nydelig julestemning den 12., og fargefint den 13. ! Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Nydelig julestemning den 12., og fargefint den 13. ! Takk for kommentar smort1. Det kan være fint i Oslo, men misunner deg fjellene og det mer dramtiske landskapet på en del av dine bilder. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 14. desember Jeg så etter rimfrost i dag. Trodde det skulle være bra forhold for det, men fant ingenting så da ble det siste bildet i årets uke 50 vann i stedet for snø og is. Et par alternativ Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Likte fargene i Colorline - Golden hour. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Deilige fargetoner i 'Colorline'. Du var ikke alene om å lete forgjeves etter rimfrost, skulle ha benyttet anledningen i begynnelsen av uken, men avslutningen din ble jo severdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå