Jotun Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Okey Jones uten kamptrening og Evans mot selveste Liverpool. Takk skal du ha, van Gaal. Herrera kan og finne seg en ny klubb, fortjener ikke slik behandling. #FreeAnder"sukk" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 bli 1-0 eler 2-1 til en av lagene. Begge i ræva form, men United litt mindre ræva en oss. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Skuffende at vi ikke får se Herrera fra start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Okey Jones uten kamptrening Vi har også en Jones uten kamptrening fra start. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Men hvordan har egentlig Mata fungert på midten for oss tidligere? Under LvG har han vel kun spilt i 10errollen. Wilson - van Persie Rooney Fellaini - Mata Carrick Young - Evans - Jones - Valencia DDG Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Ingen Herrera og ingen Falcao. Fellaini og Wilson i steden. Man Utd typical...Dvs kjedelig. Trist at Di Maria ikke kan spille denne, hadde gledet meg mye mer om han var med. Lave til ingen forventninger, klok av skade. I beste fall en kjedelig 1-0 kamp. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 kreps79: Nei. Det som var bs er at vi ikke har styrt kampene hjemme på OT denne sesongen, for det har vi. Ellers så er jeg på ingen måte overbevist om at vi kommer til å slå Liverpool i dag. Alle kamper mot Pool er stort sett ganske så åpne, og denne er ikke noe unntak. Edit, toreae: Haha, ja tenkte over det selv, ser ut som en mye tydeligere kortsituasjon når man får på ansiktet hans. Et tydelig tegn på at du ikke er objektivt, og vil gi gult kort pga hvordan han ser ut Først sier du at det er kort pga fjeset, og så tilengner du meg din mening, og beskylder meg (Hah!) for ikke å være objektiv Hadde F. ikke hatt det gedigne håret (luftmotstand), så hadde han ikke trengt å veivet så mye med armene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Skuffende at vi ikke får se Herrera fra start. hadde blitt utvist før 15 hadde vært spilt i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Interessant at Brad Jones starter. Ikke at jeg syns han er så veldig mye dårligere enn vår alles kjære Mignolet. Min vanlige optimisme tilsier en soleklar hjemmeseier og jeg håper jeg tar feil... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Rojo ble skadet igår på trening. Bombe. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Rojo skadet på trening, lurer litt på hva slags treninger de driver med. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Gaal har jo alltid hatt stort slitasje på stallen. Derfor han aldri blir lenge Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Gaal har jo alltid hatt stort slitasje på stallen. Derfor han aldri blir lenge Dette argumentet har vi hørt før, men ikke sett kilder på at det faktisk var et problem i Bayern, AZ, Barcelona etc. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Rojo skadet på trening, lurer litt på hva slags treninger de driver med. WWE er i Manchester i april. De trener sikkert mot det. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Lurer på hvem som må ut med skade idag etter 15 min Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Tipper Jones. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jones kommer 100% ikke til å klare å spille skadefri hele kampen ja. Faen så dritt med Rojo ute. Og Wilson fra start sammen med Rvp, Rooney og Mata? Wtf? Og verste av alt, ingen fuckings Herrera?! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg er ganske spent på lagoppstillingen idag. Jones som keeper er veldig overraskende. Stusser også over at vi ikke starter med noen spisser. Blir det Sterling på topp kanskje? Sterling spiller sin 100 kamp for Liverpool i dag faktisk, litt av en jubileums-kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå