Gå til innhold

[North West Derby] Manchester United vs. Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Balotelli og Lallana er ventet klare til kampen.

Egentlig håper jeg litt vi får se:

Mignolet

Manquillo - Skrtel - Toure - Moreno

Lucas

Henderson - Lallana

Coutinho

Balotelli - Sterling

Evt. Coutinho på Lallana sin plass, Sterling på Cou sin plass og Borini på topp. Men det skjer jo ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www1.skysports.com/football/news/12090/9602891/manchester-united-v-liverpool-charlie-nicholas-picks-a-combined-xi

Virkelig noen i verden som ville valgt Johnson, Enrique og Gerrard over Valencia/ Rafael, Young ( i den formen han har vært i i det siste) og Mata?

I de kampene jeg har sett av United i det siste har jeg omtrent aldri lagt merke til Mata, så han ville jeg i alle fall ikke hatt på banen. Gerrard har vært grei etter han ble benka for to-tre uker siden. I laget til Sky har han jo fått en offensiv rolle, også. Funker bedre der enn som anker, i alle fall. Johnson og Enrique kan jeg ikke helt skjønne, jeg heller.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Problemet til Mata er at han har en tendens til å forsvinne helt i kamper der vi ikke er det førende laget. Kampen mot Chelsea i oktober er et godt eksempel på det, og mot Soton nå på mandag var det helt katastrofe. Men han har noen kamper denne sesongen der han virkelig har vært god også. (Spørsmålet blir riktignok, hva skal man med en spiller som ikke presterer mot de beste?)

Forresten: Har Liverpool virkelig ikke to midtstoppere som matcher Rojo og Evans? (Ikke at de to er dårlige, men midtstopperne våres er jo blitt pekt ut som vår akilles denne sesongen, men her listes de foran Liverpool sine stoppere).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett nok av deres stoppere, i og med at dere bytter hver kamp :p Men vi har jo ikke akkurat vært fantastisk i forsvar vi heller. Ville nok tatt Kolo eller Skrtel over Evans (med det lille jeg så av han mot Southampton som grunnlag). Lovren har jo vært... katastrofe de kampene han har spilt. Han har sett ut som en hodeløs kylling som har løpt rundt og prøvd å ta alt. Vi mangler også kommunikasjon bakerst. Det er mange ganger Skrtel og Lovren har løpt på samme ball og skapt farlige situasjoner. Syns Skrtel - Kolo kanskje er den sterkeste komboen vi har spilt i år. Jeg gleder meg til Sakho kommer tilbake! Han ser klønete ut, men jeg føler han er veldig undervurdert (kanskje særlig her på forumet). Det er jo en grunn til at han omtrent spiller fast sammen med Varane for Frankrike (foran f.eks. Koscielny).

Lenke til kommentar

Skal vi ha en sjanse for å få poeng på OT så må man minst spille like bra som man klarte mot Tottenham tidlig i sesongen. Skjer neppe, etter de siste måneders tragedie av en fotball, men hadde vært kjekt med et unntak imorgen.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

http://www1.skysports.com/football/news/12090/9602891/manchester-united-v-liverpool-charlie-nicholas-picks-a-combined-xi

Virkelig noen i verden som ville valgt Johnson, Enrique og Gerrard over Valencia/ Rafael, Young ( i den formen han har vært i i det siste) og Mata?

I de kampene jeg har sett av United i det siste har jeg omtrent aldri lagt merke til Mata, så han ville jeg i alle fall ikke hatt på banen. Gerrard har vært grei etter han ble benka for to-tre uker siden. I laget til Sky har han jo fått en offensiv rolle, også. Funker bedre der enn som anker, i alle fall. Johnson og Enrique kan jeg ikke helt skjønne, jeg heller.

Vell, han sklir ihvertfall ikke i tide og utide.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...