Tunky Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Balotelli og Lallana er ventet klare til kampen. Egentlig håper jeg litt vi får se: Mignolet Manquillo - Skrtel - Toure - Moreno Lucas Henderson - Lallana Coutinho Balotelli - Sterling Evt. Coutinho på Lallana sin plass, Sterling på Cou sin plass og Borini på topp. Men det skjer jo ikke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Tror vi ryker på et tap her. Det er bare noe med disse kampene som bikker i Liverpools favør. Plutselig presterer spillerne igjen og de ser ut som de gjorde i fjor. 1-2 / 1-3. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Di Maria blir ikke klar, crap! Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Yeye, da får ihvertfall se Herrera på søndag! Hadde vært gøy å få se Wilson fra start på bekostning av Mata, og Rooney i 10er rollen, men regner med: RvP - Rooney Mata Fellaini - Herrera Carrick Young - Tenåring - Midtbanespiller - Valencia DDG Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Et aldri så lite finfint sitat: Why? Is Matt Busby packing it in? - Bill Shankly da han ble spurt av Liverpool-formann Tom Williams om hvordan han ville likt å lede landets beste klubb Spot on av Mr. Shankly der må jeg si. Endret 12. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Håper på 1-3, men frykter 3-0.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Alsaker kommenterer. Da må vi vinne! Ikke akkurat objektiv, men det gjør ingenting viss Liverpool taper Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 http://www1.skysports.com/football/news/12090/9602891/manchester-united-v-liverpool-charlie-nicholas-picks-a-combined-xi Virkelig noen i verden som ville valgt Johnson, Enrique og Gerrard over Valencia/ Rafael, Young ( i den formen han har vært i i det siste) og Mata? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Alsaker kommenterer. Da må vi vinne! Ikke akkurat objektiv, men det gjør ingenting viss Liverpool taper Hva prater du på? Alsaker er da objektiv nok han? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 United-leiren er fortsatt lei seg for "AGUERO! AGUERO! AGUERO!".. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg synes det er tidenes øyeblikk innenfor kommentering. Synd man ikke kan finne et klipp av de siste 5 minuttene på den kampen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) http://www1.skysports.com/football/news/12090/9602891/manchester-united-v-liverpool-charlie-nicholas-picks-a-combined-xi Virkelig noen i verden som ville valgt Johnson, Enrique og Gerrard over Valencia/ Rafael, Young ( i den formen han har vært i i det siste) og Mata? I de kampene jeg har sett av United i det siste har jeg omtrent aldri lagt merke til Mata, så han ville jeg i alle fall ikke hatt på banen. Gerrard har vært grei etter han ble benka for to-tre uker siden. I laget til Sky har han jo fått en offensiv rolle, også. Funker bedre der enn som anker, i alle fall. Johnson og Enrique kan jeg ikke helt skjønne, jeg heller. Endret 13. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Problemet til Mata er at han har en tendens til å forsvinne helt i kamper der vi ikke er det førende laget. Kampen mot Chelsea i oktober er et godt eksempel på det, og mot Soton nå på mandag var det helt katastrofe. Men han har noen kamper denne sesongen der han virkelig har vært god også. (Spørsmålet blir riktignok, hva skal man med en spiller som ikke presterer mot de beste?) Forresten: Har Liverpool virkelig ikke to midtstoppere som matcher Rojo og Evans? (Ikke at de to er dårlige, men midtstopperne våres er jo blitt pekt ut som vår akilles denne sesongen, men her listes de foran Liverpool sine stoppere). Endret 13. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har ikke sett nok av deres stoppere, i og med at dere bytter hver kamp Men vi har jo ikke akkurat vært fantastisk i forsvar vi heller. Ville nok tatt Kolo eller Skrtel over Evans (med det lille jeg så av han mot Southampton som grunnlag). Lovren har jo vært... katastrofe de kampene han har spilt. Han har sett ut som en hodeløs kylling som har løpt rundt og prøvd å ta alt. Vi mangler også kommunikasjon bakerst. Det er mange ganger Skrtel og Lovren har løpt på samme ball og skapt farlige situasjoner. Syns Skrtel - Kolo kanskje er den sterkeste komboen vi har spilt i år. Jeg gleder meg til Sakho kommer tilbake! Han ser klønete ut, men jeg føler han er veldig undervurdert (kanskje særlig her på forumet). Det er jo en grunn til at han omtrent spiller fast sammen med Varane for Frankrike (foran f.eks. Koscielny). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ja, men alle klubber har mer eller mindre sorte får Men det er jo sant da, da hadde det bare blitt en vanlig duell, og ingen hadde reagert på det. To like store i en duell til venstre, og Fellaini og Allen til høyre: Dette. Dette er kunst, min venn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Er faen meg nervøs for denne kampen. Så jævlig synd di Maria ikke rekker den. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Skal vi ha en sjanse for å få poeng på OT så må man minst spille like bra som man klarte mot Tottenham tidlig i sesongen. Skjer neppe, etter de siste måneders tragedie av en fotball, men hadde vært kjekt med et unntak imorgen. Endret 13. desember 2014 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Mot Tottenham hadde vi Sturridge. Det har MYE å si, ser det ut til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Joda, han har vært dyyyypt savnet, men når de som er utpå spiller så jævlig dårlig og med så dårlig innsats så kan en ikke klage dessverre. Liverpool virker å være fysisk underlegne i stort sett alle kamper uansett motstander. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 http://www1.skysports.com/football/news/12090/9602891/manchester-united-v-liverpool-charlie-nicholas-picks-a-combined-xi Virkelig noen i verden som ville valgt Johnson, Enrique og Gerrard over Valencia/ Rafael, Young ( i den formen han har vært i i det siste) og Mata? I de kampene jeg har sett av United i det siste har jeg omtrent aldri lagt merke til Mata, så han ville jeg i alle fall ikke hatt på banen. Gerrard har vært grei etter han ble benka for to-tre uker siden. I laget til Sky har han jo fått en offensiv rolle, også. Funker bedre der enn som anker, i alle fall. Johnson og Enrique kan jeg ikke helt skjønne, jeg heller. Vell, han sklir ihvertfall ikke i tide og utide. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå