ilPrincipino Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Kan ikke United stille med en diamant på midten: De Gea Valencia - Smalling - Rojo - Shaw Carrick Herrera - Di Maria Mata Rooney - van Persie Endret 9. desember 2014 av ilPrincipino Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Mener å huske at LVG sa at en diamant med Herrera,Di Maria og Mata fungerte veldig godt offensivt men var ikke så bra defensivt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 ilPrincipino: Vi har spilt 442 (diamond) flere ganger denne sesongen, sist mot Stoke med: De Gea Valencia - Smalling - Rojo - Young Carrick Herrera - Fellaini Mata Rooney - van Persie (Ser for meg at vi starter noe liknende mot Liverpool. Startet f.eks. ikke med tre bak mot Chelsea hjemme i oktober, så da er ihvertfall ikke Pool et lag der tre bak bør være en nødvendighet. Spillsestil spiller selvfølgelig litt inn men). Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Men vi starta 4-2-3-1 mot Chelski. Det var bra def. og ok fremover. Det virker uansett som at forskjellen på 3- og 4-backlinje er den viktigste forskjellen. Med den stallen vi har nå, så er nok "smale formasjoner" som 4-1-2-1-2, 4-3-1-2, 4-3-2-1 og 4-2-2-2 å foretrekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Egentlig mer redd Liverpool i denne kampen, enn United. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Værste med denne kampen? Fellaini. Kommer til å peive rundt med den jævla kniven sin av en albue hele kampen. Håper dommeren er våken til å se hva denne grisen av en spiler gjør hver bidige kamp. Så lenge Sterling spiller på 60% ish er jeg sikker på det går vår vei, lego-forsvaret til utd kommer til å ligge strødd rundt om banen svimle etter å ha vært på sterling-karusellen. Heldigvis er de gea like dårlig i feltarbeidet som klovnen Mignolet, så her er det sjanser for at vi endelig kan gålle på en dødball. Lykke til alle medsupportere, tjohei!! Gerrard er minst like ille. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Disse kampene er alltid 50% uansett form, lagopstilling, sommerkjøp osv. Skulle jeg tippet noe, så tipper jeg at Liverpool kjører kampen men at vi "ufortjent" stikker av med seieren. 3-1 Endret 9. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Disse kampene er alltid 50% uansett form, lagopstilling, sommerkjøp osv. Skulle jeg tippet noe, så tipper jeg at Liverpool kjører kampen men at vi "ufortjent" stikker av med seieren. 1-3 I det selvmotsigene hjørnet idag, Banan? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Disse kampene er alltid 50% uansett form, lagopstilling, sommerkjøp osv. Skulle jeg tippet noe, så tipper jeg at Liverpool kjører kampen men at vi "ufortjent" stikker av med seieren. 1-3 I det selvmotsigene hjørnet idag, Banan? Hvordan er det selvmotsigende? Jeg tipper, akkurat som man kan tippe i Lotto vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Du tipper at united vinner, så skriver du tipperesultatet 1-3 til Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Du tipper at united vinner, så skriver du tipperesultatet 1-3 til Liverpool. Meget godt poeng, Daniel. Teknisk svikt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) blured er den eneste som skriver noe fornuftig her for tiden. Kan hende jeg er nostalgisk og savner runkeringen fra hælvete (Nightkeeper, Game, Points/banansplitt, MEG) osv, men måtte bare nevne det. United kommer til å rævkjøre Liverpool denne matchen. 5 strake seiere allerede, inkludert Arsenal og Southampton borte, som er hundre ganger drøyere enn laget Liverpool har pdd. På tross av skader kan United fortsatt stille med Evans (som var den beste stopperen vår den sesongen han spilte fast med Vidic), Smalling eller Rojo som alle er bedre enn bunnslammet til Liverpool. Satt sammen med at United har en av topp 5 verdens beste keepere (topp 2 hvis man er partisk) og Liverpool har en overvurdert middelmådighet på vei ned, som ikke engang er topp 10 i ligaen, så blir det enda lysere. Får du inn at guttene fra Manchester stiller med Englands (verdens spørsmålstegn) (Falcao, Van Persie, Rooney) kanskje beste spisstrio, så bør det være liten tvil. Få inn Di Maria og Herrera inn i den mixen så sees vi på toppen. Snakkast :-)))))) Endret 9. desember 2014 av niko. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Var enklere å Lfc-runke ifjor. That being said så er det jo nettopp denne kampen Liverpool kan få full fres. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fellaini er en engel i forhold til Skrtel, bare sier det Please.... Skrtel holder bare altfor mye i dødballsituasjoner. Fellaini på sin side er et råskinn overalt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fellaini er en engel i forhold til Skrtel, bare sier det Please.... Skrtel holder bare altfor mye i dødballsituasjoner. Fellaini på sin side er et råskinn overalt! Vi kan være enige i å være uenige. Mitt hat for Skrtel er stort hvertfall. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Håper på skikkelige dommeravgjørelser denne gangen, i motsetning til forrige oppgjør... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Værste med denne kampen? Fellaini. Kommer til å peive rundt med den jævla kniven sin av en albue hele kampen. Håper dommeren er våken til å se hva denne grisen av en spiler gjør hver bidige kamp. Så lenge Sterling spiller på 60% ish er jeg sikker på det går vår vei, lego-forsvaret til utd kommer til å ligge strødd rundt om banen svimle etter å ha vært på sterling-karusellen. Heldigvis er de gea like dårlig i feltarbeidet som klovnen Mignolet, så her er det sjanser for at vi endelig kan gålle på en dødball. Lykke til alle medsupportere, tjohei!! Fellaini er en engel i forhold til Skrtel, bare sier det Nei, det er han ikke. Begge to er ille. Mens Skrtl holder, går Fellaini rundt og deler ut albuer. Endret 11. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Forskjellen er jo også det at Skrtel er ufin og bruker skitne triks, mens Fellaini bare er fryktelig klønete. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nå.... Er nok mye med viten og vilje! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fellaini har fått ufortjent mye tyn på albuebruk et par ganger, rett og slett fordi han er mye høyere og må ha armene et sted. Mens han andre ganger har blitt, eller skulle blitt blåst av og gitt gult kort for det samme. Så det jevner seg ut. Skrtl må vel være en av de mest ufine forsvarerne i PL? Har aldri sett en spiller som holder mer i drakta i feltet uten å bli avblåst. Må legge til at jeg blir enda mer skuffet over filming når det er engelske spillere som gjør det. Sturridge har dessverre blitt en jævel til det, og nå har også Sterling forsøkt seg et par ganger. Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå