Karbutar Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nei, å spille dårlig er EN DEL AV GAMET, altså ikke noe som ødelegger en kamp. Dommeren var definitivt avgjørende, men Liverpool hadde helt sikkert tapt kampen uansett uten den grove feilen også, men dommerne på dette nivået skal aldri gjøre slike grove feil. At du prøver å beskytte dommeren med slik vrøvl som at dommerne ikke er feilfrie, er bare patetisk. Denne var så klar at det skal ikke være mulig å ikke se at det er offside... Dommerne i PL er beyond rævva. De holder nivået som Liverpools spill holer om dagen. Du meiner at det er greit at overbetalte spelarar er dårlege, eg meiner at man må akseptere at dommarane gjer feil av og til. Veit ikkje kva som er mest "patetisk"... Eg synst det er behov for videodømming, men fram til det skjer, må man faktisk akseptere at dei ikkje går 90 min utan å gjere ein einaste feil. Og igjen, dommaren var ikkje avgjerande i denne kampen, det bør du klare å sjå sjølv om Liverpoolbrillene er på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Liverpool ass. Jeg sa det i fjor: one-man team. Tape 3-0 på OT er shit dårlig når man har brukt så mye på å forsterke seg. Man burde forvente å vinne CL og PL da og i alle fall klare å forsvare seg. Endret 14. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Chelsea 2014: "Et av tidenes beste premier League-lag" Man Utd 2014: "Dårlig form", "tape 3-0 på OT er shit dårlig", ny manager osv. Skiller 8 poeng. Nice. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har ikke kalt Chelsea 2014 for tidens beste Chelsea lag. Det er for tidlig å bedømme. Uansett, dere har ikke CL å tenke på, man burde forvente at dere er der oppe når Liverpool klarte det i fjor. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Rodgers klarte det i sesong nummer 2 med Suarez og Sturrdige som bærte hele laget. LvG tok derimot over et lag uten selvtillit. Det har kommet seg, men skadene setter oss tilbake hele tiden. Det nærmer seg 50 skader nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Herregud. Dere har det dyreste PL laget. Dere har brukt over en milliard på spillerkjøp. I løpet av en sommer har dere blitt både Chelsea, City, Arsenal og Liverpool. LVG får lære seg å hvile spillere. Imponerende å ha så mange skader og så lite kamper. Endret 14. desember 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nei, å spille dårlig er EN DEL AV GAMET, altså ikke noe som ødelegger en kamp. Dommeren var definitivt avgjørende, men Liverpool hadde helt sikkert tapt kampen uansett uten den grove feilen også, men dommerne på dette nivået skal aldri gjøre slike grove feil. At du prøver å beskytte dommeren med slik vrøvl som at dommerne ikke er feilfrie, er bare patetisk. Denne var så klar at det skal ikke være mulig å ikke se at det er offside... Dommerne i PL er beyond rævva. De holder nivået som Liverpools spill holer om dagen. Du meiner at det er greit at overbetalte spelarar er dårlege, eg meiner at man må akseptere at dommarane gjer feil av og til. Veit ikkje kva som er mest "patetisk"... Eg synst det er behov for videodømming, men fram til det skjer, må man faktisk akseptere at dei ikkje går 90 min utan å gjere ein einaste feil. Og igjen, dommaren var ikkje avgjerande i denne kampen, det bør du klare å sjå sjølv om Liverpoolbrillene er på. Det er greit at spillere, overbetalt eller ei, spiller rævva, ja. Det er en del av spillet. Hva som er patetisk med det kan du gjerne utdype. At en linjedommer med klar sikt ikke ser en åpenbar offside, er dårlig og avgjørende. Selv om Man Utd vinner 3-0 så er det ikke mindre avgjørende for det... Du utviser liten fotballforståelse om du ikke skjønner at kampbildet endres drastisk etter den grove feilen. Hvis du leser posten min du svarte på skrev jeg at Liverpool sikkert hadde tapt uansett, fordi de spiller rævva. MEN, kampen ble ødelagt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Vi kan bruke 5 milliarder til, men hvis det er U21-spillere og midtbanespillere som kommer til å spille i forsvaret så hjelper det lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Liverpool ass. Jeg sa det i fjor: one-man team. Tape 3-0 på OT er shit dårlig når man har brukt så mye på å forsterke seg. Man burde forvente å vinne CL og PL da og i alle fall klare å forsvare seg. Slutt å drit deg ut. Klart Suarez var vår beste spiller i fjor, men one man team? Sturridge, Henderson og Sterling storspilte var like viktige. Forskjellen fra i år og i fjor er dynamikken. BR har ikke klart å finne samme flyt etter Suarez dro. Dårlige kjøpe av spilletyper som ikke behersker samme spillesitl som laget i fjor. Liverpool og BR må finne ny taktikk Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Det måtte 3 repriser i slow motion fra motsatt side av den linjedommeren stod på for å se at det trolig er en stuss fra RvP. Mata er ikke offside når Young slår inn. Skjønner det er irriterende, hadde klikket selv hadde det vært på motsatt banehalvdel. Men å kalle det dårlig dømming og skandale er å trekke det for langt (objektivt). Subjektivt er det mer enn god nok grunn til å klikke på ett forum på nettet. Når det er sagt så er de Gea og Sterling som ødelegger kampen for dere. Dessverre ser vi det samme med Balotelli som andre spisser som har måltørke. Setter ikke sjansene de får. Omtrent som RvP om man ser bort fra kampen mot Hull hvor det endelig løsnet. Uansett. Det er sykt deilig å slå Liverpool 3-0. Takk for sist! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Liverpool ass. Jeg sa det i fjor: one-man team. Tape 3-0 på OT er shit dårlig når man har brukt så mye på å forsterke seg. Man burde forvente å vinne CL og PL da og i alle fall klare å forsvare seg. Slutt å drit deg ut. Klart Suarez var vår beste spiller i fjor, men one man team?Sturridge, Henderson og Sterling storspilte var like viktige. Forskjellen fra i år og i fjor er dynamikken. BR har ikke klart å finne samme flyt etter Suarez dro. Dårlige kjøpe av spilletyper som ikke behersker samme spillesitl som laget i fjor. Liverpool og BR må finne ny taktikk Ja du har rett. Spillet fungerte bedre i fjor, men uten Suarez på mørke dager er det tyngre (som for så vidt var det skjulte poenget). Suarez gjorde det lett å være de andre siden han dro med seg 2-3 mann på tur og åpnet opp enorme rom. Sterling og Sturridge har potensiale til det samme, men langt fra de ekstreme ferdighetene som Suarez har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Takk for kampen, gratulerer med vellfortjent seier. Blir (forhåpentligvis) vår tur neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 , men langt fra de ekstreme ferdighetene som Suarez har. Ytterst få som har. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hva faen? United supportere synger "YOU'LL NEVER GET A JOB". Hva har det med kampen å gjøre egentlig? Drittfolk! Det går jo på selve fundamentet for Liverpool - Manchester rivaleriet. Lær deg litt historie du. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Det er greit at spillere, overbetalt eller ei, spiller rævva, ja. Det er en del av spillet. Hva som er patetisk med det kan du gjerne utdype. At en linjedommer med klar sikt ikke ser en åpenbar offside, er dårlig og avgjørende. Men det er ikkje greit at linjedommaren gjer ein feil i løpet av ein kamp? Ser du virkeleg ikkje kor hyklersk den utalelsen er? Og kvifor skal eg utdjupe det? Det var du som brukte ordet patetisk i eit tidlegare svar, eg berre gjenga det (anførselsteikn) Selv om Man Utd vinner 3-0 så er det ikke mindre avgjørende for det... Du utviser liten fotballforståelse om du ikke skjønner at kampbildet endres drastisk etter den grove feilen. I kva grad endra kampbildet seg etter det andre målet? Liverpool forsatte å bomme på 100% sjansar, spele med ei fraværande defansiv midtbane og svakt forsvar. United forsatte med å ha eit svært effektivt angrep, ok midtbane, svakt forsvar og ein ekstremt god keeper. Eg såg svært lite forskjell på kampen før og etter 2-0 målet. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Det er greit at spillere, overbetalt eller ei, spiller rævva, ja. Det er en del av spillet. Hva som er patetisk med det kan du gjerne utdype. At en linjedommer med klar sikt ikke ser en åpenbar offside, er dårlig og avgjørende. Men det er ikkje greit at linjedommaren gjer ein feil i løpet av ein kamp? Ser du virkeleg ikkje kor hyklersk den utalelsen er? Og kvifor skal eg utdjupe det? Det var du som brukte ordet patetisk i eit tidlegare svar, eg berre gjenga det (anførselsteikn) Selv om Man Utd vinner 3-0 så er det ikke mindre avgjørende for det... Du utviser liten fotballforståelse om du ikke skjønner at kampbildet endres drastisk etter den grove feilen. I kva grad endra kampbildet seg etter det andre målet? Liverpool forsatte å bomme på 100% sjansar, spele med ei fraværande defansiv midtbane og svakt forsvar. United forsatte med å ha eit svært effektivt angrep, ok midtbane, svakt forsvar og ein ekstremt god keeper. Eg såg svært lite forskjell på kampen før og etter 2-0 målet. Dommerne gjør mange feil iløpet av en kamp, på samme måte som spillerne, men gjør spillerne slike grove feil, og så kommer en eller annen og sier, det er helt greit, de er jo ikke feilfrie... Hadde en spiller gjort en slik hårreisende avgjørelse så hadde han også fått hørt det, men det hadde ikke vært et problem, fordi han hadde bare ødelagt for laget sitt. Dommeren ødelegger hele kampen med slike grove avgjørelser. Når du spør om hva som endret seg i kampbildet så sier det sitt. Som sagt, 0-1 og 0-2 er enorm forskjell. Ikke bare blir spillerne mer demotiverte enn de allerede er, men de vet også at det var dommerne som var delaktig i målet. Og ja, man må score to for å komme likt, ganske vesentlig. Man må kaste seg i angrep ASAP for å ha en sjangse, som Man Utd igjen kan straffe på kontringer. Man kan altså ikke ta det med ro og satse på uavgjort som man kunne dersom det hadde stått 0-1. Du får bare tro det ikke spilte en rolle. Endret 14. desember 2014 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Spillerne vet ikke at det var feildømming og det får de ikke vite før etter kampen. DDG og dere selv ødela kampen i dag, ikke dommeren. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så denne kampen med to venner, begge Liverpool-supportere. Fytti katta, så sinnsykt digg! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) For en deilig seier. Ekstra liten bonus at klovnen balotelli fortsatt står uten PL-mål for liverpool. Jeg ler. Endret 14. desember 2014 av Apox 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 42 forsøk elns, 0 mål. Dårligst i PL så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå