Gå til innhold

[North West Derby] Manchester United vs. Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Hva faen? United supportere synger "YOU'LL NEVER GET A JOB". Hva har det med kampen å gjøre egentlig? Drittfolk!

Ja, for Liverpool fansen er så mye bedre?

Har de synget slikt dritt mot United idag? Nei!

Jeg husker godt at de satt en statue av David Moyes utenfor Anfield forrige sesong, så bare klapp igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen? United supportere synger "YOU'LL NEVER GET A JOB". Hva har det med kampen å gjøre egentlig? Drittfolk!

Det har de garantert, man hører dem bare ikke. Er fotball helt nytt for deg eller?

Så klart synger supporterne dritt om hverandre, men synes bare at dette ikke hadde med kampen å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg husker godt at de satt en statue av David Moyes utenfor Anfield forrige sesong, så bare klapp igjen.

Det var et stunt av Paddy Power, men Pool-fansen virket fornøyde selv. Skal ikke glemme "David Moyes is a football genius" heller.

Lenke til kommentar

Det var vel ikke Liverpool som gjorde det, men et eller annet humor-selskap?

Lenke til kommentar

Det var et stunt av Paddy Power, men Pool-fansen virket fornøyde selv. Skal ikke glemme "David Moyes is a football genius" heller.

Det er jo fotball-relatert, et poeng som jeg prøver å få frem. Det som United-supporterne sang i dag hadde ikke noe med kampen å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Og min post tilsa at jeg ikke var inneforstått med dette? Hvorfor? Man kan da i det minste forvente at dommerne gjør jobben sin?

Fordi du forsetter med å antyde at kampen er øydelagd på grunn av dommaren. Greit nok at det var svakt å ikkje dømme offside der, men det er Liverpool som har øydelagd kampen for seg sjølv so langt.

Ler. Wow, du skjønner at det er en viss forskjell på 0-1 og 0-2? Kamper blir ikke ødelagt av et lag spiller dårlig... det er faktisk helt FAIR å være rævva, men at dommerne er avgjørende skal ikke være en del av gamet. Ikke vanskelig å skjønne.

Lenke til kommentar

Det er jo fotball-relatert, et poeng som jeg prøver å få frem. Det som United-supporterne sang i dag hadde ikke noe med kampen å gjøre i det hele tatt.

Hælledussen mann. Ikke ta det personlig. Hvis du har på kamp i England hører du verre ting enn det der.

Lenke til kommentar

Ler. Wow, du skjønner at det er en viss forskjell på 0-1 og 0-2?

Ja? Dei fleste gjer nok det.

Kamper blir ikke ødelagt av et lag spiller dårlig...

Mange kampar blir øydelagd av at lag spelar dårleg.

det er faktisk helt FAIR å være rævva, men at dommerne er avgjørende skal ikke være en del av gamet. Ikke vanskelig å skjønne.

Igjen, dommaren var ikkje avgjerande. Det er irriterande, men man kan heller ikkje forvente at ein dommar er feilfri. Han var ikkje spesielt god i dag, men han er heller ikkje grunnen til at Liverpool tapte. Det er heller ikkje so vanskeleg å forstå.

Lenke til kommentar

Ler. Wow, du skjønner at det er en viss forskjell på 0-1 og 0-2?

Ja? Dei fleste gjer nok det.

Kamper blir ikke ødelagt av et lag spiller dårlig...

Mange kampar blir øydelagd av at lag spelar dårleg.

det er faktisk helt FAIR å være rævva, men at dommerne er avgjørende skal ikke være en del av gamet. Ikke vanskelig å skjønne.

Igjen, dommaren var ikkje avgjerande. Det er irriterande, men man kan heller ikkje forvente at ein dommar er feilfri. Han var ikkje spesielt god i dag, men han er heller ikkje grunnen til at Liverpool tapte. Det er heller ikkje so vanskeleg å forstå.

Nei, å spille dårlig er EN DEL AV GAMET, altså ikke noe som ødelegger en kamp. Dommeren var definitivt avgjørende, men Liverpool hadde helt sikkert tapt kampen uansett uten den grove feilen også, men dommerne på dette nivået skal aldri gjøre slike grove feil. At du prøver å beskytte dommeren med slik vrøvl som at dommerne ikke er feilfrie, er bare patetisk. Denne var så klar at det skal ikke være mulig å ikke se at det er offside... Dommerne i PL er beyond rævva. De holder nivået som Liverpools spill holer om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...