Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 10-0. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 ?????? Min type humor! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vanskelig å være positiv til denne kampen, etter forrige kamp. Håper vi storspiller skikkelig, har stålkontroll og vinner 4-0! The revenge! 1-0 RvP på volley, viser at han har funnet formen igjen! 2-0 Skrtel voldtar spiller i feltet, straffe, 2-0. 3-0 Selvmål, Mignolet gjør som så ofte før 4-0 Overgang, Di Maria spiller gjennom Rooney Viss vi spiller med fire bak, så tror på seier, men viss vi spiller 3-5-2, så vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hadde virkelig trengt farten til Di Maria i denne kampen, så håper han blir klar. Regner med at Smalling er ute, synd ettersom han endelig begynte å få et virkelig bra grep. Skummelt å ha Evans i en trebackslinje, han er usikker med ball i beina og altfor venstrebeint. Hadde store problemer mot Southampton, mye på grunn av at han var på høyresida bak. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skummelt å ha Evans i noen backlinje, i alle fall sammen med de stopperne vi har tilgjengelig. Send han på hode og ræva ut i januar. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Han bekreftet det vel egentlig selv i intervjuet i (sammen med RvP) at han var helt ute og kjøre de første 10 min i går... Men synes han fikk det til å fungere greit etterhvert, Rojo virket ikke bestandig så mye sikrere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er vel bare jeg som fortsatt har en viss kamp i bakhodet, hvor Evans ikke var så veldig god... Viss vi får inn en skikkelig god stopper, så tror jeg at partneren vil prestere mye bedre også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ut med Mata og inne med ADM. Nå må vi spille en smal 4-3-2-1. Jeg tror det kan være med på å gi oss fullstendig overtall og kontroll på midtbanen, en plass hvor Liverpool har ganske god kontroll til vanlig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noctua: Var vel litt den usikkerheten vi så hos McNair i går idet Smalling forsvant ut. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Værste med denne kampen? Fellaini. Kommer til å peive rundt med den jævla kniven sin av en albue hele kampen. Håper dommeren er våken til å se hva denne grisen av en spiler gjør hver bidige kamp. Så lenge Sterling spiller på 60% ish er jeg sikker på det går vår vei, lego-forsvaret til utd kommer til å ligge strødd rundt om banen svimle etter å ha vært på sterling-karusellen. Heldigvis er de gea like dårlig i feltarbeidet som klovnen Mignolet, så her er det sjanser for at vi endelig kan gålle på en dødball. Lykke til alle medsupportere, tjohei!! 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skummelt å ha Evans i noen backlinje, i alle fall sammen med de stopperne vi har tilgjengelig. Send han på hode og ræva ut i januar. Nettopp tilbake fra skade, og det nivået han egentlig har er ikke så langt unna Smallings og Jones' normale nivå som noen skal ha det til. I perioder (ikke denne sesongen selvfølgelig) har han vært den klart beste og mest modne stopperen vår av de tre. Supportere veksler mye mellom hvem som er best av de tre, alt etter hvor god form de er i. Personlig er jeg dritt lei av å diskutere hvem som er best. Ingen av de er best. Alt avhenger av formen som svinger opp og ned på alle sammen, og de blir skadet i det sekundet hvor de presterer. Evans er kanskje den vi bør selge, da han er eldst og fortsatt like ustabil som de to yngre makkerne. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Værste med denne kampen? Fellaini. Kommer til å peive rundt med den jævla kniven sin av en albue hele kampen. Håper dommeren er våken til å se hva denne grisen av en spiler gjør hver bidige kamp. Så lenge Sterling spiller på 60% ish er jeg sikker på det går vår vei, lego-forsvaret til utd kommer til å ligge strødd rundt om banen svimle etter å ha vært på sterling-karusellen. Heldigvis er de gea like dårlig i feltarbeidet som klovnen Mignolet, så her er det sjanser for at vi endelig kan gålle på en dødball. Lykke til alle medsupportere, tjohei!! Viss dommeren i tillegg slår ned på voldtektene og rævpulinga til Skrtel i boksen, så må han gjerne slå ned på Fellainis hodeløshet også. Og viss Di Maria spiller på 40%, så bør vi vinne. Dette blir lego-forsvar vs duplo-forsvar... Uenig i at De Gea er like ræv som Mignolet i feltet. Han har blitt mye bedre siden han kom i 2011! Skummelt å ha Evans i noen backlinje, i alle fall sammen med de stopperne vi har tilgjengelig. Send han på hode og ræva ut i januar.Nettopp tilbake fra skade, og det nivået han egentlig har er ikke så langt unna Smallings og Jones' normale nivå som noen skal ha det til. I perioder (ikke denne sesongen selvfølgelig) har han vært den klart beste og mest modne stopperen vår av de tre. Supportere veksler mye mellom hvem som er best av de tre, alt etter hvor god form de er i. Personlig er jeg dritt lei av å diskutere hvem som er best. Ingen av de er best. Alt avhenger av formen som svinger opp og ned på alle sammen, og de blir skadet i det sekundet hvor de presterer. Evans er kanskje den vi bør selge, da han er eldst og fortsatt like ustabil som de to yngre makkerne. Du har helt rett! berg og dalbane på alle sammen. Ingen av de er best, men Jones kan bli best, om han slutter å være kronisk skadefri. God jul Edit: Blir koseli med Di Maria vs Johnson Endret 9. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 God jul God jul -- Håper Herrera starter. Han er viktig! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Enig! Syntes den 4-3-2-1 oppstillingen som Espp satte opp så veldig bra ut! Mata bør holde seg på benken mot slik motstand. Eneste er vel Shaw og Rafael. Viss de er friske, så bør de starte. Spesielt Rafael bør vel være klar. Her er Espp sin oppstilling(fra forrige side) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Mata kan godt spille, men da er det på bekostning av RVP eller Rooney. Han har tidligere vist at han har meget god kjemi med ADM og Herrera. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Spesielt sammen med Mata, var veldig bra mot Stoke og kampen før det. Men mot Liverpool? Jeg vet ikke, men benke Rooney? Det er nok uaktuelt. Og RvP begynner jo å bli god. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Akkurat, derfor er det problematisk. Jeg ønsker alle på samtidig, men vi har bare 11 plasser. Hvis det går ut over Herrera forstår jeg ingenting. Endret 9. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 United er ikke gode, men vi er elendige. Satser på at Lucas/Henderson har dagen, eneste måten vi kan få poeng herifra er ved å kjempe dem i senk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Værste med denne kampen? Fellaini. Kommer til å peive rundt med den jævla kniven sin av en albue hele kampen. Håper dommeren er våken til å se hva denne grisen av en spiler gjør hver bidige kamp. Så lenge Sterling spiller på 60% ish er jeg sikker på det går vår vei, lego-forsvaret til utd kommer til å ligge strødd rundt om banen svimle etter å ha vært på sterling-karusellen. Heldigvis er de gea like dårlig i feltarbeidet som klovnen Mignolet, så her er det sjanser for at vi endelig kan gålle på en dødball. Lykke til alle medsupportere, tjohei!! Fellaini er en engel i forhold til Skrtel, bare sier det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå