TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Deilige deilige United! Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hjemmelaget er jo ikke spesielt bra en gang. Men de har spillere som scorer og en keeper som er god. Det hjelper på, gitt. Det var en litt selvmotsigende uttalelse... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Som jeg sa før kampen, United er dårlige, men vi er elendige. Egentlig en ganske jevn kamp, men United er kaldere foran mål, og De Gea er god. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Velfortjent sier til United som nå virkelig går for gull. Så får heller Liverpool bare ta det helt chill og prøve å komme seg lenger i de engelske cupene. Uten at jeg er spesielt optimist der heller. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Så en tweet fra tidligere som jeg ikke finner, men den passer perfekt nå! What does Lovren and Titanic have in common? They both shouldn't have left Southampton. Endret 14. desember 2014 av Nettels 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Alltid like farleg når Kolo Toure kjem på sine penetrerande soloraid. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Gerrard er definitivt ferdig. Dårlig av han og på 3-0 målet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Husker jeg feil eller var det tre Liverpool-spillere som gikk etter ball på scoringen til Mata? Og dermed lar RVP stå helt åpen? Defending is easy.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så sykt deilig 3-0 this is fucking beautiful! For en deilig fuckings dag! GET IN! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget. Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret. I hvilken verden skal dette LFC-laget komme foran Arsenal, City, Chelsea eller United? Ikke denne, iaf. Jeg er Arsenal, burder kanskje nevnt det. Ah, nettopp. Da er jeg enig. Grattis med CL Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Sånn går det når du selger den beste stopperen du har for så å beholde den verste. Bra jobba sier jeg bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Kan noen forklare meg hvorfor Lallana ble tatt av denne kampen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 DDG er ligaens beste keeper pdd Neuer, Courtois og DDG fluksuerer mellom de tre øverste plassene. Per dags dato er DDG verdens beste keeper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Han har ribbeinsbrudd. Han spilte vel så lenge han klarte. Kan noen forklare meg hvorfor Lallana ble tatt av denne kampen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 DDG haha. Klasse. Rvp også jobbet beinhardt i dag! Og vært utrolig god. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hahahah..... de Gea ass Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) De Gea Endret 14. desember 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hva er det De Gea er for noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå