Gå til innhold

[North West Derby] Manchester United vs. Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget.

Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret.

Lenke til kommentar

Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget.

Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret.

I hvilken verden skal dette LFC-laget komme foran Arsenal, City, Chelsea eller United? Ikke denne, iaf.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

I hvilken verden skal dette LFC-laget komme foran Arsenal, City, Chelsea eller United? Ikke denne, iaf.

Jeg er Arsenal, burder kanskje nevnt det.

Lenke til kommentar

Faen som jeg savner Sturridge...

Jeg savner et lag som faktisk fungerer jeg.

Tror uansett ikke at noen skal være bekymret for at Liverpool blander seg inn i CL-spill diskusjonen. Dette er en slik sesong som ikke vil gi noe som helst av europaspill neste sesong.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...