Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg er redd nå, balotelli frispark Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Ingenting å frykte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget. Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget. Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret. I hvilken verden skal dette LFC-laget komme foran Arsenal, City, Chelsea eller United? Ikke denne, iaf. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Han har jo et poeng da. En kamp er mindre ødelagt på 1-0 enn 2-0. Just saying.. Har ikkje vore uenig i det, men er ikkje hjelp i å legge heile ansvaret over på dommaren. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Faen som jeg savner Sturridge... Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Falcao varmer opp! Endret 14. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Meget behagelig å se hvor mye flaks United trenger for å få gode resulteter. Ikke første gang denne sesongen. Ser ikke bort i fra at det blir brukt enda en milliard i januer for å tette hullene i laget. Ellers er det ganske fornøyelig med Liverpool tap. Mtp at Southampton og Westham mest sannsynlig faller av etter vært, tror jeg top fire allerede er spikret. I hvilken verden skal dette LFC-laget komme foran Arsenal, City, Chelsea eller United? Ikke denne, iaf. Jeg er Arsenal, burder kanskje nevnt det. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Faen som jeg savner Sturridge... Jeg savner et lag som faktisk fungerer jeg. Tror uansett ikke at noen skal være bekymret for at Liverpool blander seg inn i CL-spill diskusjonen. Dette er en slik sesong som ikke vil gi noe som helst av europaspill neste sesong. Endret 14. desember 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Sturridge sto opp 6:30 for å se dette, stakkars fyr. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Lurer på hvor lenge beina til Phil jones holder denne gangen. Hadde ikke blitt overrasket om Evans og Jones pådrar seg skade, så vi må stille med Blackett/McNair og Carrick som midtstoppere neste kamp. Endret 14. desember 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Kan han ikke sette Sterling på høyre i stedet da så vi slipper å se den ikke veldig gode venstrefoten som skuddbein. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 De Gea er faen så drøy! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Eg elsker deg de Gea!! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 DDG redder hjemmelaget enda en gang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 De Gea. Do you want to marry me? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Syk redning av Gea. Så det skuddet av Balo i mål... Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er helt sykt hvor bra han er. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Håper De Gea signerer ny kontrakt, og blir værende i Man United i mange år. Har alltid hatt trua på De Gea, og Real Madrid kan bare holde seg langt unna. Signer flere spanske spillere, så blir tilværelsen enda bedre for De Gea :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå