Gå til innhold

[North West Derby] Manchester United vs. Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, dommerfeil ødela kampen. Ikke noe nytt altså i PL.

Hele Liverpool laget har vært en eneste stor feil. DET har ødelagt.

Eh, å så? Forsvarer det idiotiske dommerfeil?

Det gir hvertfall litt tilbake etter det forferdelige drittet forrige år

Ok, sikkert, men denne kampen er ødelagt. Ingen kan si noe annet.

Vil forresten anbefale deg å prøve og være linjedommer på en kamp, latterlig vanskelig.

Gary Nev og Jamie Carragher begge to sa på Sky nå at de så heller ikke touchen live og tenkte onside. Og at man trengte et par sakte repriser å se touchen og at det nesten var umulig for linjedommeren å se den touchen av RvP der. Så ja. Flaks for oss at den var så vanskelig å se men ikke direkte utrolig dårlig av linjedommeren.

Anyway, som flere sa, etter latterlige straffeutdeling til Pool av Clattencrap i fjor så gjør dette det bare enda deiligere.

2-0 to the devils, DEILIG! Kjør på i andre omgang videre nå! Ønsker Falcao inn for Wilson etter 70 :D :D

Lenke til kommentar

Omg, ja, liverpool er ræva, fornøyd? Gjør ikke dommerfeilen noe mindre... kampen ødelagt.

Det var heller ikkje poenget mitt, United hadde leda uavhengig av dommaren.

Og min post tilsa at jeg ikke var inneforstått med dette? Hvorfor? Man kan da i det minste forvente at dommerne gjør jobben sin?

Lenke til kommentar

Omg, ja, liverpool er ræva, fornøyd? Gjør ikke dommerfeilen noe mindre... kampen ødelagt.

Det var heller ikkje poenget mitt, United hadde leda uavhengig av dommaren.

Og min post tilsa at jeg ikke var inneforstått med dette? Hvorfor? Man kan da i det minste forvente at dommerne gjør jobben sin?

Det var umulig for han å se det nærmest. Hvordan det kan klassifiseres som "skandalemå"l er beyond me. Veldig drøyt.

Helvete, Balo inn. Skummelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...