Fry Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 fikki dag innkallelse til millitæret, skal inn i januar, skal på en språkskole i april og må jobbe fram til det for å tjene nok, siden dette ikke er noe skikkelig skole, får jeg fri til dette? har meldt meg opp på den skolen, men hvis jeg må være i millitæret fra januar til april, har jeg ikke råd til den skolen heller Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva med å kontakte de som har med dette å gjøre, dvs. militæret elns? Ganske sikker på at du får svaret ditt fortere der Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 ja, de hadde oppgitt en mailadresse som jeg prøvde å sende til, men den funket ikke, fikk bare mail tilbake om at mailen min ikke kunne bli videresendt, tenkte jeg skulle ringe på mandag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ring til vernepliktsverket i din kommune, det er alltid hyggelige folk der. Jeg fikk 3 års utsettelse pga skolegang, var bare å be om det egentlig. Det er ingen som biter hodet av deg og ber deg pelle deg inn i force'n ASAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå