Thor'en Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 "Strusshamn II" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei Thor ! Disse nattbildene er blitt ditt varemerke , en stil du behersker meget godt. Fargepaletten er fin og speilingen av det røde huset er en fin komponent i komposisjonen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Vakkert og spennende! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Hei Thor ! Disse nattbildene er blitt ditt varemerke , en stil du behersker meget godt. Fargepaletten er fin og speilingen av det røde huset er en fin komponent i komposisjonen. Vennlig hilsen Alec Hei Alec. Takk igjen for dine hyggelige tilbakemeldinger. Mvh Thor Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Vakkert og spennende! Mvh, Walter Takk så mye for det Walter. Mvh Thor Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Flott. Jeg kan bare studere dine exifdata og lære. Men så var det å finne gode motiv da, ikke så lett. Men dette er meget bra synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Veeldig bra nattbilde! Liker! Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Flott. Jeg kan bare studere dine exifdata og lære. Men så var det å finne gode motiv da, ikke så lett. Men dette er meget bra synes jeg. Mvh Ragnar Takk så mye Ragnar. Nei det er ikke alltid like lett å finne de gode motivene. Men det handler ofte om å ha kamera parat når anledningen byr seg. Litt planlegging hjelper også. ;-) Mvh Thor Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Veeldig bra nattbilde! Liker! Takker så mye for det smort1. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg