Masjaa Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei! Jeg er ganske uerfaren når det kommer til å sette sammen en PC selv, så jeg håpet at dere kunne hjulpet meg. Har noen krav til PCen: Windows 7 må være inkl. i prisen. Min. 8GB RAM Intel Core i5/i7 nVidia basert skjermkort Maskina skal helst ikke koste mer enn 9k Støydempet kabinett Har satt sammen en liste på MPX (grunnet noe rabatt jeg får der), som jeg tenkte dere kunne få se: http://bit.ly/1ytJKuk Kunne gjerne tenkt meg dette kabinettet Maskina skal brukes til mye forskjellig (gaming, redigering etc.) Setter pris på all respons -Masjaa Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvis du skal game så kjøp w8.1 mtp du får bedre ytelse. Så kan du heller kjøpe det programmet som henter tilbake windows 7 kodingen så du får windows 7 look med windows 8 performance. Tror programmet koster mellom 1-5$ 1 Lenke til kommentar
Fateless Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 760 er gammelt kort og ville ikke kjøpt dette nytt nå ettersom prisen er for høy i forhold til ytelse. Ser du er gira på et Nvidia kort, men da må du velge om du skal gå opp til et 970 og øke budsjettet noe. Eventuelt burde du vurdere å gå på bruktmarkedet etter et billig amd r9 290/290x/280x som vil gi deg mye grafikkort for pengene. 770 burde du kunne skaffe brukt for rundt 1200-1500 kroner også, som vil være et bedre alternativ. Brukt r9 290x får du for rundt 2000 kroner, brukt 280x får du for ca 1000 kroner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå