tom waits for alice Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Og da har jeg - 6 måneder etter at de fant igjen søknaden min, et drøyt år etter at jeg sendte inn papirene, og 5 år etter at saken startet - fått et vedtak. Lykken står den tålmodige bi. Geir 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 betyr vel at verden ikke står til Påske ... ut i hagen å grave stor grop! .. Lenke til kommentar
Obiwan Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det er NAV. Alt hos NAV er treigt. NAV behandler deg som en jævla innvandrer som ikke kan norsk. Selv om du er etnisk norsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det er ikke lov til å diskriminere her til lands, trodde du som etnisk norsk visste såpass .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Da var min sak også avgjort. Utrolig egentlig, siden de gav seg selv frist til slutten av juni. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 NAV behandler deg som en jævla innvandrer som ikke kan norsk. Selv om du er etnisk norsk. Jeg vet ikke NAV men har opplevd å bli behandlet som "en jævla innvandrer som ikke kan norsk" av innvandrere som jobber i byråkratiet. Litt ironisk selv om man kan begynne å lure på hvor det bærer henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå