thomasjat Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har en 6 år gammel 6 kg Bosch vaskemaskin. De 2-3 siste vaskene før den sluttet å fungere hørte jeg en lyd når trommelen gikk rundt, akkurat som en mynt eller noe som lå i trommelen, eller noe som var løst. Så vasket jeg en til gang, og da gikk sikringa, og etterpå funket ikke maskinen. Det kommer vann og alt i maskinen og den "drainer", men når jeg skal starte program så hører man bare et "klikk" og deretter fylles den med vann, og så et nytt "klikk" og nå skal egentlig trommelen begynne å spinne, men ingenting skjer, kun et klikk igjen, men heller ingen summelyder .Er det bare å kaste, eller kan det være noe som er lett å fikse om man skrur opp? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Vaskemaskiner er ikke noe særlig gjør-det-selv-prosjekter. Første tanke er at motoren er gått, men det kan være noe mer eller noe annet. Bosch har et bredt modellspekter. Hvis det er en billig modell er det nok bare å kaste, men er det av de dyrere påkostede modellene kan det kanskje være aktuelt å gjøre noe. Lenke til kommentar
thomasjat Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 hmm joda er bare en billig en . Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Da er nok det eneste fornuftige å skaffe ny. Lenke til kommentar
thomasjat Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 ja det så ikke værre ut . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kan høres ut som børstene i motoren har gått. Enkelt og billig dersom du fikser det selv, men ikke noe å sette bort. Dersom du ikke er kjent med elektriske motorer og virkemåte, bytter du hele maskinen. Lenke til kommentar
thomasjat Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Joda det ble en ny Samsung kast det gamle . Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Huffameg! Kaste en nesten ny maskin....jeg vasker så det suser med min 13 år gamle whirlpool:) Lenke til kommentar
thomasjat Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 hahah 6 år gammel ? du kan få den om du vil, den står bare i veien nå . Kommer jo helt ann på hvor mye man vasker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå