Øystein.F. Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ny utsetjing for det etterlengta rollespelet.Vi må vente enda litt lenger på The Witcher 3 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Utsatt igjen. Jaja, alt er bedre enn å få levert et uferdig spill! Go CD Project Red! 2 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Blir spennende å se om det lever opp til det enorme "hype" toget spillet har synes ikke witcher 2 var så bra som mange skal ha det til. 2 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kanskje ubisoft kan lære litt? Spiller farcry 4 for tida, og det veksler mellom å være en perle og uferdig møkk. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Blir spennende å se om det lever opp til det enorme "hype" toget spillet har synes ikke witcher 2 var så bra som mange skal ha det til. Og hva var det som var så dårlig med Witcher 2 ?Konge spill som vi burde støtte da det er ifra Europa. Skulle likt og se Norge lage noe bedre. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kjipt, men venter gjerne i noen måneder til hvis resultatet er et mer komplett spill. Flott at utviklerne ikke har hastverk med å slippe spillet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Og jeg som skal kjøpe en ny PC etter jul. Lenke til kommentar
olympic Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bare å ta den tiden de trenger, ja. Blir uansett det beste spillet i 2015. Og tar jeg feil, skal jeg spise en eske sukater. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Lovpriser de som utsetter spill nå etter de 2000kr jeg har kastet bort på Ubisoft spill i det siste. 1 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bare å ta den tiden de trenger, ja. Blir uansett det beste spillet i 2015. Og tar jeg feil, skal jeg spise en eske sukater. Freia skal slutte å produsere sukater dessverre, de samme gjelder apsikat 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bare å ta den tiden de trenger, ja. Blir uansett det beste spillet i 2015. Og tar jeg feil, skal jeg spise en eske sukater. Freia skal slutte å produsere sukater dessverre, de samme gjelder apsikat Og verden ble plutselig et mye mye bedre sted å leve. Lenke til kommentar
TerrorTeis Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 This better be good Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Blir spennende å se om det lever opp til det enorme "hype" toget spillet har synes ikke witcher 2 var så bra som mange skal ha det til.Og hva var det som var så dårlig med Witcher 2 ?Konge spill som vi burde støtte da det er ifra Europa. Skulle likt og se Norge lage noe bedre. Sa ikke at spillet var dårlig, men mange som lovpriset det noe så vanvittig. Men spillet er langt fra perfekt i mine øyne. Det største problemet er nok kamp systemet som jeg synes var ganske elendig når jeg spilte gjennom det i sommer. Endret 8. desember 2014 av Tønne Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bra! Kanskje jeg når å bli ferdig med DA:I innen den tid Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg venter omså et år, så lenge jeg får et ferdig spill. Er så mange nye titler nå om dagen som blir solgt, som fortsatt er i Beta stadiet. Lenke til kommentar
Game-Fan Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg liker veldig godt at CD Project Red setter er eksempel for hvordan et spill skal være ved å ikke slippe spillet før det faktisk funker som det skal, selger spillet uten DRM, gir ute gratis DLC og ikke porter spillet fra konsoll, men heller gjør det andre veien. Ubisoft og de andre store spillselskapene burde virkelig sette seg ned å lære noe av CD Project Red. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg har ikke bevis, men sitter med følelsen at når selskap som ea (ubisoft i litt mindre grad) utsetter så gjør de det for PR, men CPR tror jeg av he hele mitt gjør det fordi de liker å lage spill og brur seg. Jeg tror også flere utviklere gjerne vil gå denne veien men ender opp med å bøye nakken for sjefen eller andre grunner. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 De venter til Titan 2 har kommet ut, så ingen kan si at det ikke funker på toppkortet som er ute. Eller lagger selv med 980 SLI. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 De venter til Titan 2 har kommet ut, så ingen kan si at det ikke funker på toppkortet som er ute. Eller lagger selv med 980 SLI. (thumbs up) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå