Tore46 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Møkkalasset fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Dramatisk bilde hvor de enorme krefter som havet har kommer til syne. Utmerket fanget. Personlig ville jeg kuttet litt fra toppen, noe som ville forsterke inntrykket, men alle vil sikkert ikke være enig i det. Gratulerer med nok et fint foto. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Flott bilde som viser hvor dramatisk det kan være på havet. Likte det litt dystre mørke preget som bildet har. Synes fyret er fint plassert i bildet og fin effekt av lyset som kommer inn fra høyre. Kraftfullt bilde, rett og slett. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Flott og dramatisk bilde hvor havet virkelig viser sine enorme krefter! Vilt & Vakkert - Flott lys Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Tore-46. Dette bildet er så gjennomført bra (fullkomment ! ?) når det gjelder komposisjon, perspektiv, skarphet, eksponering, "timing" og farger, at det i likhet med ditt forrige bilde stiller i en egen klasse. Det er sjelden jeg opplever å "nistirre" på et bilde lenge av gangen, men her er det umulig å la være ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Kjempefint. Vildt og vakkert. Flott teknisk utførelse. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Tore46 Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 .Takker for fine tilbakemeldinger og kommentarer, Gir inspirasjon til å søke naturopplevelser en ikke ser hver dag. Mvh Tore Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Dette likte jeg! Bølgen som kuttes i bunnen blir et lite uromoment for min del. Jeg ser noen anbefaler å kutte i toppen. Jeg ville heller ha tatt en litt tettere beskjæring hvor jeg hadde tatt bort litt av bunnen. Ellers synes jeg farger, kontrast og stemningen i bildet er perfekt! Kunne fint ha passet på veggen over sofaen :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg