Emsal Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg er den eneste som bruker det trådløse nettverket, men siden det er en vegg imellom meg og routeren lurer jeg på om det er noe i instillingene på routeren jeg kan gjøre for at bare jeg får en boost? Står at jeg kan bruke CTS protection mode, men at det minker preformancen. Vil det si båndbredden? Endret 8. desember 2014 av Emsal Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Performance = ytelse, som i dette tilfellet vil si båndbredden. Flytt routeren. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg har ikke muligheten til det. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tviler på at den er støpt inni veggen. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Kommer stabiliteten til å øke hvis jeg øker channel width fra 20 til 40 mhz? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det vil nok ikke hjelpe dersom du allerede har pakketap. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Det var det jeg trodde, pakketap er vel uungåelig på et trådløst nettverk. Tenker hvis jeg minker RTS Thershold vi jeg kunne sende tapte pakker fortere istedenfor å vente lenge på RTS og CTS dansen. Selve signalstyrken er på ca 50%. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det er ikke uungåelig så lenge du har noe som blokkerer signalet. Eventuelt en dårlig router i kombinasjon. Jeg tviler fremdeles sterkt på at det er umulig å flytte routeren. Dersom det skulle være huseier sin som gir faen i at du ikke får skikkelig nett så får du kjøpe deg en repeater og plassere den på et sted som omgår veggen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Sitter selv på trådløs å har 0 packetloss selv med en vegg i mellom. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Tror den billigeste løsningen blir kabel uansett, så får jeg ta den vekk når jeg ikke spiller eller har besøk. EDIT: En ting jeg tilfeldigvis fant ut at jeg kunne gjøre var å koble til mobilen min og flytte den nærmere døra, jeg reduserte pingen med mer enn det dobbelte til google. Endret 8. desember 2014 av Emsal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå