Kvasinavn Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Sliter med å bestemme meg mellom lg g3 32 versjonen og note 4 Brukes primært til samtaler, sms, epost, surfing, litt avspilling av YouTube etc. Spotify offline med hodetelefoner dette bør derfor fungere smertefritt Lest noen tråder om at lg har det med å slå seg av etter eget godtbefinnende, note 4 er noe stor, men kan funke din kjører lgen til 3690 på tilbud nå, ser samtidig at komplett har veldig mange såkalte demoer av både 16 og 32 versjonen noe som er mest sannsynlig retur på angrefrist Noen med egne erfaringer som kan bidra i den ene eller andre retningen imøtesees Lenke til kommentar
Kvasinavn Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Sneket seg in trykkfeil i form av autokorrektur her CDON kjører tilbud skal det stå :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har hatt LG G3. Jeg hadde valgt Note 4. Syntes rett og slett LG G3 skuffet på alt. Unntatt skjermen som var bra. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har LG G 32 GB og er utrolig fornøyd. Det problemet med at den skrudde seg av ble fikset av en oppdatering. Det er uten tvil den beste telefonen jeg noensinne har hatt, men jeg skal bytte nå straks til Note Edge. Det er to grunner til at jeg velger å bytte og det er skjermen og at Note Edge er utrolig kul med den lille kantskjermen. Jeg bruker telefonen en del til å se film på og synes at det mangler litt lys og kontraster på LG skjermen. Nå har jo Note 4 og Edge fått verdens beste skjermer og de er utrolig gode. Har stått og klådd på Note Edge i dag og sammenlignet skjermene og jeg er mektig imponert over S amoled skjermen. Som telefon tror jeg nok at LG G3 er vel så god, hvis du ikke trenger alle mulighetene med pennen. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har Lg G3 og er kjempfornøyd Vil si G3 er uten tvil den du får mest for pengene for - da Note 4 kosten nesten dobbelt så myeJa, Note 4 har bedre skjerm, litt større skjerm og penn - ellers er det stort sett merket som skiller dem Spar litt av pengene dine, kjøp en G3 og du kommer til og bli kjermpefornøyd Og vi får Lolipopp nå i Desember Lenke til kommentar
Kvasinavn Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 hvordan oppleves batteritiden på g3 ? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Holder en hel dag ++++++ Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg bruker min relativt mye, mer en gjennomsnittet tipper jeg, og har rundt 30-40% igjen på slutten av en dag (noen ganger mindre, noen ganger mer) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg skal fornye mobil abonnementet mitt, står mellom note og LG her også. Jeg har vurdert iPhone 5s også. Men ikke bestemt meg ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå