Gjest Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei:) På organisasjonens julebord (som jeg arrangerer) har jeg tenkt å ha "prisutdeling" hvor litt av poenget skal være at alle får en pris. De skal være à la "Årets..." Vi blir kun 20 stk, derfor skal det gå fint å finne på til alle, men jeg er ikke proppfull av ideer. Kjenner ikke alle like godt, så selv om det skal være litt personlig trenger jeg noen litt generelle titler. Seriøsiteten i dem kan gjerne variere. Noen som har forslag? Det er snakk om unge folk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Om alle, uavhengig av innsats, faktisk får en "årets.." pris vil jo verdien av å jobbe seg opp mot noe slikt noe forsvinne. Vil det ikke være et bedre poeng i å bare ha et par priser, evaluere de som har gjort en innsats og gi litt ekstra heder og ære til de som har utmerket seg ekstra mye? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Om alle, uavhengig av innsats, faktisk får en "årets.." pris vil jo verdien av å jobbe seg opp mot noe slikt noe forsvinne. Vil det ikke være et bedre poeng i å bare ha et par priser, evaluere de som har gjort en innsats og gi litt ekstra heder og ære til de som har utmerket seg ekstra mye? Hm, jo kanskje. Det er snakk om en frivillig ungdomsorganisasjon, derfor er det ikke noe ønske å lage så høytidelige og høythengende priser. Det er en jeg synes bør få "Årets ildsjel" e.l. og tenkte at det liksom skal være den mest alvorlige. Men kan kanskje nøye meg med 4-5 stk i stedet. Spør likevel fortsatt: noen forslag til priser? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Internhumor slår bra ann antar jeg. Når jeg tenker på min gjeng (frivillig studentorganisasjon) så kunne jeg funnet på ting som "årets gif-er" (gifer er den beste måten å kommunisere på), "årets kanin" (etter vår logo og mye internsjargong) o.l. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kan jo dele det opp i mer "seriøse" priser som kan henge litt høyere og mer "tøysepriser" som man deler ut til resten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Takk for hjelpen! Ja, det var litt av tanken. Noen med ideer, særlig til de litt useriøse? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg fikk prisen for best kledde i Militæret. Kanskje det hadde vært noe? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg fikk prisen for best kledde i Militæret. Kanskje det hadde vært noe? Ja! Den tar jeg med Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg fikk prisen for best kledde i Militæret. Kanskje det hadde vært noe? Ja! Den tar jeg med Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Årets gullkorn? (Noe noen har sagt som har hengt igjen lenge?) Årets fan-girl? (Har dere en som snakker litt mye om en spesiell ting?) Årets interiør-fikserte? Årets avhengige? (Pepsi Max, snus etc) Altså, dette var noen av de som ble brukt når vi hadde årets på VGS. Var også inkludert sånne som "årets hårfarge" og sånt, men der var det jo mange som ikke fikk og. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Årets morromann/kvinne? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg var med på noe liknende en gang. Jeg fikk "dykkerprisen" fordi kanoen min hadde veltet (som ikke var min feil, men det var jo jeg som havnet i vannet). Et par andre fikk "drageprisen" og "klatreprisen", uten at jeg husker akkurat hva bakgrunnen var. Du må vel bare tenke på et særegent trekk eller en minneverdig hendelse som forbindes med hver person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå