Walter_S Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kveldsturen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Velkomponert bilde, og praktfull silhuettvirkning. Personene og sittebenk fint plassert, passe utsnitt. Personlig ville jeg tatt vekk greinene som inn i bildet fra venstre og som virker litt forstyrrende. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kvelstur med stor K:-) Fine farger du har fått frem og kompen sitter som et skudd. Ser for meg at de er på vei mot benken, som antagelivis har en fin utsikt. Flottingz Walter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei Walter ! I slike omgivelser blir kveldsturen en nytelse. Det er bare lekkert. Minner litt om Nordnesparken i Bergen , men hvor er bildet tatt ? Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Takker for kommentar, Ragnar, Pentaxen og Alec! Bildet er tatt i Gamlebyen i Fredrikstad hvor det går en fin sti på toppen av vollene rundt hele byen. Dessverre var det en del buskvekster på nedre plan (i bakgrunnen for paret som går deg med hund) som forstyrrer. Egentlig er jeg bare fornøyd med fargene og den gradvise endring i himmelens farger nedover, ikke selve silhuetten, den er for rotete akkurat her. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg