RoverS90 Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Hei.Er på jakt etter ett "over ear-headsett" til mellom 2- og 3000 kr som skal brukes til å spille musikk i fra mobilen. Trenger ikke Noise Cancelling, vil heller bruke pengene på å få bedre lyd.Har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Da er neste spørsmål om du skal spille hjemme eller ute. Hjemme er det helt klart å foretrekke åpne hodetelefoner og like klart lukkede når du spiller ute. Forslagene vil følge av den avklaringen tenker jeg... Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Skal brukes en del ute så er på jakt etter lukkede. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Denon AH-D600 NAD HP50 (under 2000 men fortjener plass her likevel) Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2014 Takk, skal se nærmere på de. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Sjekk ut disse: NAD VISO HP50 Focal Spirit (både Classic og Professional er gode valg) Sennheiser Momentum Sony MDR-1R Selv har jeg Momentum, men ville gått for Focal Spirit Classic eller NAD VISO HP50 om jeg skulle handlet igjen. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Har selv NAD Viso HP50. De lyder bra, men de ser litt rare ut på hodet (får en firkantet form) og har ikke helt den luksuriøse følelsen man får hos for eksempel B&W P7. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Hah. Jeg lurer også på å kjøpe meg lukkede overøreklokker til rundt to tusen lapper. Jeg funderer på hvor mange kroner det egentlig har hensikt i å legge i dette, når man uansett skal spille av fra WiMP (ikke hifi) på en mobiltelefon. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Hah. Jeg lurer også på å kjøpe meg lukkede overøreklokker til rundt to tusen lapper. Jeg funderer på hvor mange kroner det egentlig har hensikt i å legge i dette, når man uansett skal spille av fra WiMP (ikke hifi) på en mobiltelefon. Man får mye bra fra 1500 og oppover; så kan være lurt å strekke seg litt i pris. Kort oppsummert, man får bedre lyd til mer man betaler. Bare pass på at de er relativt lettdrevne om du skal kjøre dem direkte fra mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå