MrAvionics Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei ! Windows 8.1 apps sluttet å virke. eneste som løste det var å fornye windows med filer fra cd, men da mistet jeg det som ikke var installert via windows store. Nå har det samme skjedd igjen. Noen som vet hva som kan løse det ? Når jeg trykker på appene så blir jeg bare sendt til skrivebordet. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det har jeg også opplevd en sjelden gang, da hadde appen blitt oppdatert. Avsluttet via app-menyen øverst til venstre. Noen ganger måtte jeg restarte hele Windows. Gjelder det alle apper? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Gjelder alle apper ja Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Får du åpnet Store-appen? Forsøk i så fall å avinstallere/re-installere en app for å se om den virker igjen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Får åpnet store appen ja. og har prøvd å fjerne og installere igjen. Men det som løste det var å installere en oppdatering på windows update ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå