Joachim_F Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Josef Fares jobber med et spill i samarbeid med EA.Skaperen av storslagne Brothers med nytt studio Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 I det siste har EA virkelig forandret seg. Jeg er en blanding av positiv og skeptisk til dette. P.S. vil fortsatt. Anbefale at folk ikke. Pre order Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Brothers var en fenomenal opplevelse! Selvsagt blir man nysgjerrig på dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 I det siste har EA virkelig forandret seg. Jeg er en blanding av positiv og skeptisk til dette. P.S. vil fortsatt. Anbefale at folk ikke. Pre order hadde vert mer skeptsik hvis det hadde vært Ubisoft, men ja ikke pre order. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Brothers er et av de verste "spillene" jeg noensinne har spilt. Grusomme kontroller, repeterende gåter for spedbarn. Klisjefull historie med to fyrer fra The Sims. Scener som dras ut i det uendelige for å hamre inn i spilleren at det som oppleves er så sørgelig og dramatisk, men i stedet blir ufrivillig komisk. Fantastisk grafikk, da. Har ingen tro på at dette blir et spill som ikke fornærmer spilleren om EA står bak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kontrollene var ikke noe problem så raskt man fikk omstillt hjernen. Selvsagt med en gamepad. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Hva i helvete? Hypetoget (no pun intended) kommer tidligere og tidligere, spillet har ikke tittel enda engang. Teasere som dette virker som enorm sløsing av ressurser, vent til man har noe matnyttig å vise i det minste. Edit: EA Endret 8. desember 2014 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå