Pcproblem Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 HeiHar en pc( ASUS K30AD-NR009S) som har begynt å henge seg opp flere ganger om dagen. mister HDMI signal og lyden henger seg opp.Skjermen blir full av grønne, rosa og hvite pixler (se bilde) før skjermen blir svart.Noen som vet hva dette kan være? pcn er rundt 1måned gammel. et er sånn det starter, i kanskje 5 sekunder, før skjermen blir svart. Jeg har ingen peiling på pc, men har lastet ned nyeste skjermkort drivere. men det hjalp ikke.Noen tips? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ville nok ha sagt at skjermkortet er dødt. Om maskinen er såpass ny ville jeg ha returnert den på garanti. 1 Lenke til kommentar
Pcproblem Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) så det er såpass kritisk:( takker for svar clayman. sendte mail til der jeg kjøpte maskinen, å spurte hva som skjer videre. Pc fungerer som normalt om man restarter med "svenskeknappen" helt til det skjer igjen helt tilfeldig. Endret 8. desember 2014 av Pcproblem Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jepp. Det er noe kritsk feil der. Tipper også skjermkortet er defekt/kjøleløsningen er ikke-fungerende. Den er det bare å reklamere på. Endret 8. desember 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Pcproblem Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 takk skal du ha for svar:)Håper det ikke blir problemer med reklamasjonen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Nei, det skal det absolutt ikke bli Ingenting å bekymre seg over, slikt skjer bare. Om du har noe på maskinen se om du får dette ut på en ekstern disk før du sender den inn. Bilder / filmer osv du vil ta vare på. Dette er normalt noe de ikke gjør eller stiller seg til ansvar for å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå