Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 When morning comes to ......... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Pentaxen. ... "America", synger Jonas Fjeld (Terje L. Jensen) fra Drammen, men om det er en ledetråd til hva og hvor når det gjelder skulpturen på bildet, gjør det meg ikke klokere, men desto mer nysgjerrig !!! Et engasjerende bilde Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Pentaxen. ... "America", synger Jonas Fjeld (Terje L. Jensen) fra Drammen, men om det er en ledetråd til hva og hvor når det gjelder skulpturen på bildet, gjør det meg ikke klokere, men desto mer nysgjerrig !!! Et engasjerende bilde Vennlig hilsen Albert. ....Kristiansand:-) Lekeplass/parkområde ytterst på Tangen. Fin plass å tusle rundt på morrakvisten. Håpet du kunne hjelpe meg og identifisere fuglen på toppen av klatrestativet. Morgenfugl.....? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Igjen stilig å se på, perfekt midtstilling. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Igjen stilig å se på, perfekt midtstilling. Mvh Ragnar Takker for fin kommentar, Ragnar:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 2 mm. kutt nede vil føre linje til venstre ut på nedre ramme slik at hjørnefølelsen forsvinner. Et høyrekutt så tilsvarende til høyre går ut i hjørnet er også en mulighet. Jeg scrollet ned og dekket til hele platået og det funka også. men vil kanskje kreve en kompensasjonskutt oppe. Bare ideer og farslag dette for egentlig funker det jo også som det er med solkutta stag og pippiptopp. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fine detaljer her og lys indfald vh Suss Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Takker for kommentarer Kneppen & sussss:-) @Kneppen, så er dette et bilde med midtstilling så det holder. Kanskje litt provokativt å la linjene gå ut i hjørnet, men kompen med dette klatrestativet, hadde en misjon, det å være så midt i bildet som mulig og hjørner i hjørner:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Pentaxen. ... "America", synger Jonas Fjeld (Terje L. Jensen) fra Drammen, men om det er en ledetråd til hva og hvor når det gjelder skulpturen på bildet, gjør det meg ikke klokere, men desto mer nysgjerrig !!! Et engasjerende bilde Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Pentaxen. Jeg har forsøkt å hente ut direkte informasjon fra bildet, men det er bare silhuetten å "gå etter", så ut fra den kan den brede stjerten og den litt krumme ryggen dra i retning av bydue. Denne arten har en lengde på omtrent 30 cm og en vekt på 400-500 gram. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Pentaxen. ... "America", synger Jonas Fjeld (Terje L. Jensen) fra Drammen, men om det er en ledetråd til hva og hvor når det gjelder skulpturen på bildet, gjør det meg ikke klokere, men desto mer nysgjerrig !!! Et engasjerende bilde Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Pentaxen. Jeg har forsøkt å hente ut direkte informasjon fra bildet, men det er bare silhuetten å "gå etter", så ut fra den kan den brede stjerten og den litt krumme ryggen dra i retning av bydue. Denne arten har en lengde på omtrent 30 cm og en vekt på 400-500 gram. Vennlig hilsen Albert. Hyggelig du tok utfordringen:-) Det er nok en bydue ja, eller som vi sier her nede, Turteldue......... Har forresten en venn av meg som driver med brevduer, og det er fasinerende å høre om og se disse når det er slepp. Han har forresten et anstrengt forhold til Falken og Hauken, som bor rett borti fjellveggen. De forsyner seg ved første og beste annledning..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg