Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 4 spir og ei kule Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Interessant og spenstig skulptur, laget av naturen selv...? Presentert på en fin måte. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, Roar. Jeg hadde tenkt til å skrive: "Så nå er juleforberedelsene unnagjort ?", men så oppfattet jeg at den gule "kula" kanskje er en kaktusblomst. Uansett, - et bilde med friske, fine farger i elegant innpakning, og så avgjort et blikkfang ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Spennende utsnitt. Bakgrunnsfarge som passer meget bra, og som gradvis blir litt mørkere opp mot venstre gjør seg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Var inne på samme tanke som Albert, at julepynten var på gang.... Stilige blyantformer på plantene og flott fargespekter i dette. "julekula" topper bildet med en fin plassering i bildeflata. Og så er det dette lyset/strålene og rammene du ofte tilfører bildene. Gjør bildet spesielt og en signatureffekt som gjør at vi vet at Kneppen er på nett:-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 God effekt som fungere godt..man får følelse af dybde..også lys stråler vh Suss Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Likte godt skyggefekten og enkelheten,fin lysvirkning. For min del hadde jeg ikke undret meg så mye om den klumpen ikke var der.. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fantastisk, Roar!!! Du overgår jo bare deg selv gang på gang! Utrolig kult med lysvinklingen og refleksjonene! Hadde jeg hatt en ledig vegg, var dette absolutt noe jeg ville hengt opp!!! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Suveren, nok en gang! Du leverer det ene kunstverket etter det andre. Innrammingene er like imponerende utført som selve behandlingen av motivene. Du gir rammen den funksjonen den skal ha, men du gjør den til en del av motivet, som igjen skaper fantastiske virkninger. Nydelig Roar Mvh.Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg