boundishh Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 I Mangel på demoer for å prøve så luer jeg på om folk som har prøvd disse spillene kan komme med litt pros/cons så kanskje det blir lettere for meg og bestemme meg, Når det gjelder fc4 så likte jeg 3'ern veldig godt. Dragon age serien har jeg ikke prøvd før , Men er glad i rpg spillt en del WoW , Final fantasy m.m The crew er jo nytt , men jeg er veldig glad i bilspill generelt har både forza og GT seriene og likte godt forza horizon , men jeg er litt pirkete på fysikk til den grad at det må være spor av realisme og ikke helt ridge racer liksom . På forhånd takk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Absolutt IKKE The Crew.Bør egentlig ha spilt Dragon Age-spillene før for å få fullt utbytte av Inquisition, har jeg inntrykk av. Gå for Far Cry 4 du. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Anbefaler både FC4 og DA inq. Fult mulig å bruke mye tid på begge spillene så de gir bra valuta for pengene. Personlig har jeg brukt langt mer tid på DA og opplever det ikke som et problem at jeg ikke husker mye av det som skjedde i 1 og 2. Men det gir selvsagt litt mer kjøtt på beina med tanke på historien. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 FC4 er i bunn og grunn FC3, men i nye omgivelser, og med noen andre våpen og kjøretøy, og litt flere typer sideoppdrag. Historien er rimelig tynn, og valgene man kan ta denne gangen er veldig sort/hvitt. I virkeligheten så burde det ikke være så vanskelig å inngå noen kompromisser, men det er det ikke snakk om i spillet, så det er litt irriterende. Det er et bra skytespill, men ikke forvent humor du ler så av at du gisper etter luft, ei heller tårevåt drama. Hvis du bare er ute etter å skyte ting i relativt fine omgivelser, så kan jeg anbefale FC4. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå