muwaadin Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 er det noen her på forumet som har konvertert til islam? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvorfor lurer du på det? 1 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Kunne aldri falt meg inn. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 H*n lurer vel på om det er noen som blir med på litt terrorting 8 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 På den annen side kan det være et oppriktig ønske om å møte en likesinnet, eller bare om å forstå. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 er det noen her på forumet som har konvertert til islam? Prøver du å rekruttere til IS? 5 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 På den annen side kan det være et oppriktig ønske om å møte en likesinnet, eller bare om å forstå. Var derfor jeg spurte... Gitt at tråden er over et år gammel tror jeg ikke det er så mange som har konvertert til islam her inne, siden ingen har svart... DEtte er jo noe kristne er veldig opptatt av etter hva jeg har fortstått, altså et muslimer konverterer til kristendom... Vet ikke hvor jevt muslimer syntes at kristne konverterer til islam, men sikkert stas for dem den veien også... Hvor mange eks muslimer er det her inne som har falt ut av islam? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 La ikke merke til datoen på første post:) Det sagt, jeg tror flere kristne konverterer til Islam enn omvendt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 La ikke merke til datoen på første post:) Det sagt, jeg tror flere kristne konverterer til Islam enn omvendt. Hva får deg til å tro det?? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hva får deg til å tro det?? Hvis jeg skulle spekulere? I skrivende stund så er det flere deler av verden hvor det får store, og ubehagelige, konsekvenser hvis man ditcher islam. Det gir et incentiv til å ikke dekonvertere fra islam. Kristendommen har ikke samme avstraffelsen av de som dekonverterer. Selv om det i en del områder ikke akkurat er ansett som positivt å forlate kristendommen. 2 Lenke til kommentar
for EIN Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg konverterte til Islam, i 2001. Fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå